Šeštadienį dėl didžiulio sutrikimo keliautojai, atvykę į Londono Šv. Pankracijaus stotį ir sužinojo, kad du užtvindyti tuneliai Pietų Anglijoje užblokavo greitojo geležinkelio liniją į žemyną.
Kai kurie kiti keliautojai liko įstrigę žemyninėje Europos dalyje.
Anksčiau geležinkelio liniją eksploatuojanti bendrovė „High Speed 1“ (HS1) įspėjo, kad tuneliuose esantis vandens kiekis yra beprecedentis ir jam išvalyti prireiks laiko.
Tačiau vėliau šeštadienį „Eurostar“ paskelbė, kad sekmadienį paslaugos bus teikiamos pagal tvarkaraštį, nes „dabar galima naudotis bent vienu tuneliu“.
„Galime patvirtinti, kad rytoj važiuosime pagal numatytą tvarkaraštį, – bendrovė paskelbė socialiniame tinkle „X“. – Mūsų stotys bus itin užimtos dėl šiandieninių sutrikimų.“
Nusivylę „Eurostar“ keleiviai anksčiau pasakojo apie savo nusivylimą, kadangi jų naujametiniai planai buvo sugriauti dėl atšauktų kelionių. Atšaukimai, skaičiuojama, paveikė virš 30 tūkst. žmonių.
„Eurostar“ teikia paslaugas iš Londono į Paryžių, Briuselį ir Amsterdamą.
Paslaugos buvo atšauktos po to, kai netoli Ebsflito tarptautinės stoties Kente įvyko potvynis.
Chaotiško eismo metai
Šeštadienio chaosas užbaigia metus, per kuriuos Jungtinės Karalystės „Eurostar“ klientų kelionės buvo nuolat sutrikdomos dėl streikų, audrų ir kitų problemų.
Balandį dėl didesnio nei tikėtasi keleivių skaičiaus ir oro sąlygų keliautojams į Prancūziją teko iki 16 valandų laukti Doveryje.
Tuometinė vidaus reikalų sekretorė Suella Braverman (Sjuela Braverman) neigė, kad vėlavimai buvo „Brexito“ pasekmė.
Rugpjūtį skrydžius į Jungtinę Karalystę ir iš jos sutrikdė techninis gedimas, turėjęs įtakos oro eismo valdymo sistemoms, o lapkritį dėl audros „Ciaran“ buvo atšauktos kelionės keltais ir skrydžiai.
Keliautojams įtakos turėjo ir daugiau nei metus trunkantys geležinkelio darbuotojų streikai dėl darbo užmokesčio ir sąlygų, kilus pragyvenimo išlaidų krizei.
Nors praėjusį mėnesį geležinkelių profsąjunga RMT pranešė, kad jos nariai balsavo už susitarimą dėl darbo užmokesčio, mašinistams atstovaujanti profsąjunga „Aslef“ dar nepasiekė sutarimo.
55,75 proc. „Eurostar“ akcijų turi Prancūzijos valstybinė kompanija „SNCF Voyageurs“.
Per COVID-19 pandemiją „Eurostar“ vos nebankrutavo, bet buvo išgelbėta akcininkams, įskaitant Prancūzijos vyriausybę, skyrus 290 mln. eurų finansinę pagalbą.
Naujausi komentarai