Pereiti į pagrindinį turinį

Prancūzijos žiniasklaida vienijasi su „Google“ ir „Facebook“

2017-02-06 12:54
BNS inf.

Prancūzijos žurnalistai, kovojantys su internete plintančia propaganda ir netikromis naujienomis, vienijasi su amerikiečių interneto milžinėmis „Google“ ir „Facebook“, perimdami jau veikiančią praktiką iš Jungtinių Valstijų ir Vokietijos.

Scanpix nuotr.

Artėjant Prancūzijos prezidento rinkimams, prancūzų dienraštis „Le Monde“ pranešė esantis viena iš aštuonių žiniasklaidos priemonių, bendradarbiaujančių su socialiniu tinklu „Facebook“, kad būtų patikrinta abejonių kelianti medžiaga.

Be to, ne pelno organizacija „First Draft News“ pranešė paleidžianti naują faktų tikrinimo projektą „CrossCheck“, kuris turėtų padėti prancūzų rinkėjams „suprasti, kuo pasitikėti internete“. Prie jo prisideda ir „Google“ kuriamas projektas „News Lab“.

„Google“ ir „Facebook“ jau seniai atsidūrė dėmesio centre dėl skelbiamų apgaulingų naujienų, sąmokslo teorijų ir propagandos – dažnai jos apibendrintai vadinamos „netikromis naujienomis“.

Pirmadienį „Le Monde“ rašė, kad toks bendradarbiavimas yra „eksperimentas“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų