Tokio masto plėtros imtasi pasirašius susitarimą su mokėjimo kortelių milžine „Visa“, pranešė abi bendrovės.
„Revolut“ įsikūrė 2015 m. ir nuo tada augo didžiuliais tempais, o dabar bendrovės klientų skaičius siekia 8 mln.
„Revolut“ susitarimas su „Visa“ išplės jau galiojančius dvišalius susitarimus ir leis „Revolut“ didinti veiklos mastą dabartinėse rinkose Europoje ir Australijoje bei pradėti veiklą aštuoniuose šalyse, tarp jų – Brazilijoje, Japonijoje ir Jungtinėse Valstijose.
Kaip „Reuters“ sakė „Revolut“ įkūrėjas ir vadovas Nikolajus Storonskis, bendrovė kitąmet pradės veiklą daugelyje Lotynų Amerikos ir Azijos rinkų.
„Dabar mes turime apie 1,5 tūkst. žmonių, kitą vasarą planuojame turėti apie 5 tūkst.“, – sakė N. Storonskis. Pasak jo, kitąmet „Revolut“ klientų skaičius gali augti dvigubai ar net triskart.
Tiesa, prieš pradedant veiklą naujose rinkose, „Revolut“ turės gauti būtinus finansų reguliuotojų patvirtinimus.
N. Storonskio teigimu, vidutinis „Revolut“ klientas savo sąskaitoje laiko apie 1 tūkst. eurų, taigi, iš viso „Revolut“ indėlių balansas siekia apie 8 mlrd. eurų. Visgi tai yra itin nedaug, palyginti su tradiciniais bankininkystės milžinais, kaip HSBC ar „JPMorgan“, kuriuose laikoma daugiau nei trilijonas dolerių.
Atsakydamas į kritiką dėl „Revolut“ veiklos modelio, N. Storonskis tvirtino, kad bendrovė savo pamokas jau išmoko.
„Esame kitokia bendrovė nei buvome prieš du ar tris metus, išmokome savo pamokas“, – sakė „Revolut“ vadovas.
Naujausi komentarai