Pereiti į pagrindinį turinį

Už netinkamą klientų duomenų apsaugą „British Airways“ gavo daugiamilijoninę baudą

2020-10-16 12:11

Jungtinės Karalystės (JK) duomenų apsaugos kontrolierių tarnyba paskelbė skyrę oro linijų bendrovei „British Airways“ didžiausią baudą tarnybos istorijoje – 20 mln. svarų sterlingų (apie 22 mln. eurų), praneša „Reuters“.

Už netinkamą klientų duomenų apsaugą „British Airways“ gavo daugiamilijoninę baudą
Už netinkamą klientų duomenų apsaugą „British Airways“ gavo daugiamilijoninę baudą / Scanpix nuotr.

Bauda skirta dėl „British Airways“ nesugebėjimo apsaugoti klientų duomenų, kurie buvo pasisavinti per 2018 m. įvykdytą programišių ataką.

Informacijos komisaro tarnyba (ICO) teigė, kad „British Airways“ turėjo nustatyti kibernetinio saugumo rizikas ir jas išspręsti, o tai esą būtų užkirtę kelią programišių atakai.

„Nepriimtina, kad jie nesiėmė priemonių, tai paveikė šimtus tūkstančių, tai galėjo sukelti nerimą ir išgąstį“, – tikino ICO.

Savo ruožtu „British Airways“ tvirtino informavusi klientus netrukus po to, kai sužinojo apie ataką.

Bauda buvo kur kas mažesnė nei 183,4 mln. svarų bauda, kurią ICO siūlė „British Airways“ skirti pernai, nes šiuo metu dėl koronaviruso pandemijos aviacijos sektorius patiria itin didelių nuostolių.

Pirmadienį „British Airways“ pakeitė savo generalinį direktorių Alexą Cruzą, į kurio vietą stos buvęs „Aer Lingus“ vadovas Seanas Doyle'as.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų