Indonezijos komandos, iš Javos jūros jau ištraukusios nukritusio „AirAsia“ lėktuvo nuolaužų ir 30 lavonų, penktadienį sumažino paieškos rajoną ir viliasi, kad artėja prie katastrofos vietos.
Prancūzijos ir Singapūro tyrėjai prisidėjo prie pareigūnų, ieškančių lėktuvo „Airbus A320-200“, kuris sekmadienį su 162 žmonėmis per audrą dingo iš radiolokatorių ekranų, pakeliui iš antrojo pagal dydį Indonezijos miesto Surabajos į Singapūrą.
Paieškos komandos dislokavo sonarų įrangą ir stebi jūros dugną, be to, su specialiais prietaisais ieško lėktuvų juodųjų dėžių, kurios yra itin svarbios siekiant nustatyti, kodėl lėktuvas nukrito į jūrą prie Borneo krantų.
Bangavimas pastarosiomis dienomis trukdė ieškoti lėktuvo fiuzeliažo, kuris, kaip manoma, yra palyginti sekliuose, maždaug 25-32 m gylio vandenyse.
Paieškos ir gelbėjimo agentūros vadovas Bambangas Soelistyo (Bambangas Sulistjas) sakė, kad penktadienio operacija yra sutelkta 1 575 kvadratinių jūrmylių rajone – dešimtkart mažesniame nei ketvirtadienio paieškos rajonas. Operacijoje dalyvauja 29 laivai ir 17 lėktuvų.
„Yra dvi pagrindinės užduotys dėl šio prioritetinio sektoriaus: pirma, surasti didžiausią lėktuvo korpuso dalį. Antra užduotis yra nustatyti „juodųjų“ dėžių ... buvimo vietą, ją vykdys KNKT (Nacionalinis transporto saugumo komitetas), kuris pradės dirbti šiandien“, – sakė jis spaudos konferencijoje.
„Karinio jūrų laivyno laive „Banda Aceh“ narai jau pasirengę nardyti tame prioritetiniame rajone ir ieškoti lėktuvo korpuso“, – sakė jis ir išreiškė viltį dėl „reikšmingo rezultato“.
KNKT vadovas Tatangas Kurniadi (Tatangas Kurniadis) sakė, kad penktadienį iš Rusijos padėti atvyko 40 narų, tarp jų – 20 didelio gylio ekspertų, drauge su dviem lėktuvais, kurių vienas yra amfibinis.
Naujausi komentarai