„Malaysia Airlines“ lėktuvas su 166 žmonėmis anksti pirmadienį Kvala Lupmūre turėjo tūpti avariniu būdu – tai buvo dar vienas smūgis Malaizijos pagrindinės oro bendrovės įvaizdžiui po reisu MH370 skridusio lėktuvo dingimo.
Reisu MH192 į Bengalūrą Indijoje sekmadienį išskridęs lėktuvas pasuko atgal į Kvala Lumpūrą, kai buvo pastebėta, kad kilimo metu sprogo viena padanga, paskelbė oro bendrovė.
„Kadangi saugumas yra svarbiausias prioritetas „Malaysia Airlines“, lėktuvo buvo parašyta grįžti į KLIA (Kvala Lumpūro tarptautinį oro uostą)“, – sakoma „Malaysia Airlines“ pareiškime.
Incidentas sukėlė didelį keleivių nerimą – kai kurie verkė, kai kas meldėsi, kai lėktuvas kelias valandas suko ratus prie pakrantės, pranešė Malaizijos žiniasklaida.
Lėktuvas ratus suko tam, kad būtų išnaudoti visi degalai – tai įprasta praktika avarinių tūpimų atvejais, kuria siekiama palengvinti lėktuvą ir iki minimumo sumažinti gaisro pavojų.
Lėktuvas saugiai nutūpė 1 val. 56 min. vietos (sekmadienį 20 val. 56 min. Lietuvos) laiku, beveik keturios valandos po pakilimo. Visi 159 keleiviai ir septyni įgulos nariai iš lėktuvo išlipo, nurodė oro bendrovė.
Ji nurodė, kad ant kilimo tako aptikus padangos atplaišų buvo nuspręsta grąžinti tą lėktuvą „Boeing 737-800“.
Bendrovė dar neatsigavo po reiso MH370 lėktuvo dingimo kovo 8 dieną. Tas lėktuvas su 239 žmonėmis dingo pakeliui iš Kvala Lumpūro į Pekiną.
Dabar manoma, kad jis nukrito ir nuskendo atokiame Indijos vandenyno rajone, dėl nepaaiškinamų priežasčių nukrypęs nuo kurso.
Naujausi komentarai