Bankas "Swedbank" primygtinai bruka kreditines korteles, bet daliai senyvų pensininkų jomis naudotis sudėtinga. O ir kiekvienas papildomas išlaidų litas brangus. Todėl bankas sugalvojo sankcijas, į operacijų aprašą įvedęs naują paslaugą "Pensijų, pašalpų mokėjimas". Klientai, elektroninio valdymo sistemoje pasirinkę šią paslaugą, priversti laukti ypač ilgai. Vieno banko skyriaus darbuotoja mums paaiškino, esą tarp bankų yra susitarimas šiai klientų kategorijai taikyti papildomą laukimo laiką – taip užprogramuoti kompiuteryje. Norisi sužinoti, ar teisėta šitaip tyčiotis iš senų žmonių?
"Swedbank" atstovas spaudai Saulius Abraškevičius
Įvairias paslaugas pasirinkę banko klientai aptarnaujami panašiu periodiškumu, todėl klientai eilėje paprastai laukia panašiai tiek pat laiko. Žinoma, skiriasi įvairių paslaugų pobūdis ir kompleksiškumas. Pavyzdžiui, išsirinkti klientui parankiausią banko mokėjimo kortelę galima užtrukti ilgiau, nei atsiimti jau pagamintą banko mokėjimo kortelę. Didelę dalį banko paslaugų galima atlikti ir savarankiškai, be banko darbuotojo pagalbos, – tam įrengtos savitarnos erdvės. Pirmuosius žingsnius žengti padeda ir banko darbuotojai – parodo, pamoko, pataria. Mūsų statistika rodo, kad žengę pirmą žingsnį senjorai elektroniniu aktyvumu menkai nusileidžia kitiems banko klientams.
Naujausi komentarai