Ankstyvą rytą Latvijoje prasidėjo antroji Europos ralio čempionato diena, pasižyminti kur kas drąsesniu lyderių važiavimu. Lietuviai „WELLMAN Rally Team“ stengiasi važiuoti protingai, saugo techniką. Šiandien į čempionatą varžytis grįžo vakar skaudžiai iš rungtynių pasitraukęs lietuvio Vytauto Švedo ekipažas. Jis startavo pagal „super rally“ sistemą, kuri leidžia sportininkui grįžti į ralį, jei buvo iš jo pasitraukę prieš tai, tačiau jis nebebus įtraukiamas į galutinius varžybų rezultatus.
Įpusėjus antrajai rungtynių dienai, po 10 greičio ruožo, Martyno Samuičio ir Ramūno Šaučikovo komanda „WELLMAN Rally Team“ užima 10 vietą bendroje įskaitoje ir 4 savo grupėje, „Production Cup“. Šios dienos važiavime, lietuvių ekipažas yra itin gerai nusiteikęs.
„Mums viskas yra puikiai. Gerai nusiteikę pradėjome dieną. Sąlygos trasoje išlieka permainingos. Ryte, kai pradėjome važiuoti, buvo labai slidu. V ėliau pradėjo jaustis prasta padangų būklė. Keisimės dabar padangas ir bandysime toliau važiuoti“, – prieš 9 greičio ruožą kalbėjo R. Šaučikovas.
Lenktynininkai pastebi, kad visi sportininkai pradėjo kur kas drąsiau važiuoti. Tačiau ne visiems tai išėjo į naudą – dešimtuke važiuojantis ukrainietis V. Pushkaras 8 greičio ruože pramušė galinį ratą ir vos pasiekė serviso zoną, latvis J. Vorobjovs kelis kartus vos neišlėkė iš trasos, kaip sakė jis – vietomis labai pavojingai važiavo. 9 greičio ruože į laukus milžinišku greičiu išlekė latvis M. Svilis. Jo automobilis neapsivertė, tačiau lūžus ratui, lyderis pasitraukė iš kovos čempionate.
„WELLMAN Rally Team“ greičio ruožus įveikia sudėtingomis sąlygomis. Važiuoti po visų S2000 automobilių, kitos klasės mašinoms yra labai sunku. Pirmieji važiuoja daug tiesiau, lengvais užsukimais, o „Production Cup“ grupės automobilius stipriai „užneša“, jiems tenka „valyti“ kelią ir suvaldyti vis slystančią į pusnis galinę automobilio dalį.
Europos ralio čempionato baigtį komanda dar sunkiai prognozuoja, teigia važiuosiantys panašiu tempu. Ekipažas parodė geresnius rezultatus, pasikeitus stipriai sudėvėtas padangas į naujas. Tačiau, kaip teigia „WELLMAN Rally Team“ šturmanas, reikia pasaugoti ir jas, kad užtektų iki ralio pabaigos – kitaip neleidžia biudžetas. Komandai šiandien liko įveikti du greičio ruožus.
Viso Europos ralio čempionato dalyviai važiuoja 12 greičio ruožų, po šešis šeštadienį ir sekmadienį. „WELLMAN Rally Team“ yra pirmasis lietuvių ekipažas po 18 metų, kuris varžosi oficialiame FIA regioniniame ralio čempionate, siekdamas ilgalaikių tikslų, o ne pavieniuose startuose.
Naujausi komentarai