B. Vanagas aplenkė 38 konkurentus ir šiandien finišavo pirmajame trisdešimtuke Pereiti į pagrindinį turinį

B. Vanagas aplenkė 38 konkurentus ir šiandien finišavo pirmajame trisdešimtuke

2016-01-05 21:01 klaipeda.diena.lt inf.

Apie 19:35 val. Lietuvos laiku, oficiali Dakaro organizatorių statistika skelbia, kad Benediktui Vanagui pavyko aplenkti 38 varžovus ir lietuvio bei lenko ekipažas finišavo 29 pozicijoje (Tikslią galutinę poziciją tikslinsime finišavus visiems lenktynių dalyviams). Nuo lenktynių lyderio lietuvio komanda atsiliko  17 min. 50 sek.

Nepaisant to, kad dėl vakarykščių incidentų trasoje, B. Vanago atstovaujama „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komanda šiandien turėjo startuoti iš 67 pozicijos, šiandien ekipažas važiavo greitai, stabiliu tempu. Todėl, jau pirmąjame atskaitos taške (Way Point) B. Vanagas rikiavosi 29 pozicijoje, o nuo 2 iki paskutiniojo 7 WP nuolat buvo pirmąjame trisdešimtuke.

Apie 17 val. Lietuvos laiku startavęs trečiasis greičio ruožas dėl išplautų kalnų kelių organizatorių vietoj numatytų 314 km buvo sutrumpintas 120 km., todėl važiavimo greitis įgijo dar didesnę reikšmę siekiant kilti bendroje įskaitoje. Šios dienos trasoje, dominavo techniški, siauri ir labai vingiuoti keliai. Tik dabar jie persikėlė į kalnus bei tapo kur kas labiau akmenuoti.

Beje, pirmadienį (01.04) Dakaro ralio antrajame greičio ruože lietuvis patyrė rimtą incidentą, prarado priekinį stiklą, pusvalandį laiko ir automobilių įskaitoje smuktelėjo į antrą rikiuotės pusę, todėl šiandien teko startuoti iš 67 vietos.

Praėjusiais metais Dakaro ralyje B. Vanagas privačių komandų įskaitoje iškovojo pirmąją vietą, o bendroje įskaitoje lenktynes baigė 24 pozicijoje. Tai geriausi visų laikų Lietuvos rezultatai sudėtingiausiose planetos lenktynėse.


Benedikto Vanago komentaras po III Dakaro ralio etapo

Per naktį technikai nesudėjo bluosto, atstatė automobilį, kurį tikrai stipriai buvome pažeidę. Kai mes kėlėmės, mechanikai vis dar dirbo.

Tačiau paaiškėjo, kad sudegė valytuvų varikliukas, o mes tokio neturime. Kompanija, kuri padeda įsigyti detalių, buvo jau išvažiavusi. Matėme, kad artėja liūtys, teko sugalvoti mechanizmą. Atjungėme varikliuką, viename valytuvo gale pritvirtinome gumą, kitame dirželį ir šių įrankių pagalba greičio ruože galėjau valyti stiklą.

Į greičio ruožą atvažiavome pliaupiant smarkiam lietui. Įveikėme du šimtus kilometrų, kurie reikalavo daug koncentracijos. Pusė trasos buvo labai šlapia, kita pusė – sausa kaip parako statinė.

Reziumuojant - dar nepademonstravome savo tikrojo greičio, bet šiek tiek pasistūmėjome su starto pozicija. Važiuojam į bivuaką, čia dar tik Dakaro pradžia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų