Po finišo B. Vanagas pasakojo, kad šiame etape ieškant greičio balanso prireikė didžiulės kantrybės.
„Pirmuosius 400 kilometrų važiavome taip, kad pretendavome į dešimtuką. Bent taip jau jautėmės. Deja, likus iki finišo maždaug 50 kilometrų vieną po kito praradome tris atsarginius ratus“, – komentavo lenktynininkas.
Jis įtarė, kad padangos gavo per didelį krūvį arba perkaito, nes važiuodami smūgių nepajuto.
Pirmuosius 400 kilometrų važiavome taip, kad pretendavome į dešimtuką. Bent taip jau jautėmės. Deja, likus iki finišo maždaug 50 kilometrų vieną po kito praradome tris atsarginius ratus.
B. Vanagas taip pat atsiėmė savo žodžius apie tai, kad pirmosiomis lenktynių dienomis trasoje buvo daug akmenų. „Palyginus su tuo, ką matėme šiandien, anksčiau akmenų galima sakyti nebuvo“, – sakė komandos pilotas.
Išbandymas akmenimis
Vis sklandesnė ekipažo komunikacija duoda vaisių, tačiau lenktynininkai greitėja pamažu. Po starto B. Vanagas ėmė gerinti rezultatą ir ties pirmąja bei antrąja atžymomis kilo pozicijomis aukštyn.
Vėliau ekipažas dingo iš organizatorių rezultatų sistemos. Komandos gerbėjams tenka su tuo susitaikyti ir apsišarvuoti kantrybe – nemaloni problema nuo Dakaro pradžios kartojasi kiekviename etape.
GPS signalui galiausiai pasiekus sistemą paaiškėjo, kad B. Vanagas prarado šiek tiek laiko, tačiau išsilaikė 15-tuke. Rezultato pagerinti nepavyko tik dėl paklydimo paskutiniame ruože.
Sustojime privalomam poilsiui lenktynininkas juokavo, kad greičio ruože buvo visi akmenys, kokie tik galėjo būti. „F***ing hell (liet. tikras pragaras)“, – tokiais žodžiais pirmosios dalies įspūdžius apibendrino jis.
Viltys žlugo po kūlversčio
Po starto įveikęs vos 32 kilometrus savojo „Toyota Hilux“ saugos lankų tvirtumą išbandė Erikas van Loonas. Olandui pavyko atversti automobilį ir tęsti lenktynes, tačiau po šios avarijos jo viltys pakovoti dėl vietos tarp dešimties greičiausiųjų žlugo.
Trečiajame etape įspūdingą tempą parodęs Dakaro naujokas Fernando Alonso, trečiadienį turėjo rimtų problemų. Ties antrąja žyma ispanas nuo lyderio atsiliko 8 minutes ir su kiekvienu kilometru šis skirtumas didėjo. „Toyota Gazoo Racing“ atstovaujantis lenktynininkas finišavo 13-oje vietoje.
Ketvirtojo etapo maršrutas vedė Dakaro ralio dalyvius į Saudo Arabijos gilumą. Dieną nukritus temperatūrai automobilių ekipažams važiavimas tapo komfortiškesnis.
453 kilometrų ilgio greičio ruožas vėl pasižymėjo įvairove – pirmoji dalis buvo greita, tačiau po jo sekė akmeningi ir klaidūs ruožai. Juose savo įgūdžius vėl teko pademonstruoti šturmanams.
Į greičio ruožą buvo įsprausta 81 kilometro neutralizacija, kuri suteikė visiems ekipažams galimybę šiek tiek atgauti kvapą.
Dakaro ralyje B. Vanagas šiemet dalyvauja su naujuoju šturmanu Felipe Palmeiro. Iš Pietų Amerikos į Saudo Arabiją persikėlęs Dakaras startavo sausio 5 d. Džedos mieste. Dalyvių laukia 12 lenktynių dienų ir, kaip įprasta, viena poilsio diena. Ekipažams reiks įveikti 7,5 tūkst. kilometrų, iš kurių 5 tūkst. kilometrų – lenktyniniu tempu. Dakaro ralis finišuos sausio 17 d. Qiddiya mieste, netoli Saudo Arabijos sostinės Rijado.
Naujausi komentarai