Lenktynininkas pridūrė, kad testai visuomet yra labai svarbūs ir reikalingi.
Pagal išankstinį komandos planą, kuris buvo paruoštas dar prieš mėnesį, atvykę į Saudo Arabiją ir atsiėmę automobilį, „Inbank team Pitlane“ turėjo dalyvauti testuose. Visgi šios minties teko atsisakyti. „Kai pasikeitė situacija ir reikėjo rasti šturmaną, atsirado papildomų reikalų, kuriuos reikėjo sutvarkyti. O laikas tam padaryti buvo ribotas“, – kalbėjo B. Vanagas.
Jis pridūrė, kad ir dabar su F. Palmeiro kalba, kaip dalinsis atsakomybes. Taip pat tenka pažindinti portugalą su automobilius, nes jis yra „Mini“ komandos šturmanas ir puikiai pažįsta tą automobilį, tačiau ne „Toyota Hilux“.
Minties atsisakė dar ir dėl to, kad organizatoriai šiais metais dalyviams skyrė tik nedidelį žemės plotą ir jame leido bandyti automobilius.
„Šiandien padarėme kelių testą, važiavome pagal kelių eismo taisyklės, išbandėme, kaip veikia tam tikri klavišai. Tai nėra idealus variantas, tačiau tokia situacija“, – dėstė B. Vanagas.
Jis pridūrė, kad automobilis buvo išbandytas prieš išsiunčiant į Saudo Arabiją.
Kalbėdamas apie galimybės patekti tarp geriausiųjų dešimtuką B. Vanagas buvo atsargus. Anot jo, tai priklausys ne tik nuo to, kaip pavyks rasti bendrą kalbą su F. Palmeiro, bet ir nuo kitų ekipažų bei jų rezultatų.
Šiemet Dakaro ralyje B. Vanagas dalyvauja su naujuoju šturmanu Felipe Palmeiro. Iš Pietų Amerikos į Saudo Arabiją persikėlęs Dakaro ralis startuoja sausio 5 d. Džedos mieste. Dalyvių lauks 12 lenktynių dienų ir, kaip įprasta, viena poilsio diena. Ekipažams reiks įveikti 7,5 tūkst. kilometrų, iš kurių 5 tūkst. kilometrų lenktyniniu tempu. Dakaras ralis finišuos sausio 17 d. Qiddiya mieste, netoli Saudo Arabijos sostinės Rijado.
Naujausi komentarai