„M-Sport“ komandos „Ford Fiesta WRC“ bolidą šiame ralyje vairuojantis Deividas Jocius kartu su šturmanu Mindaugu Varža taip pat dalyvavo bandymų sesijoje, tačiau nesistengė siekti rezultato.
3,35 km ilgio testinį greičio ruožą greičiausiai įveikė Sebastienas Ogieras su „Toyota Gazoo Racing“ bolidu.
„Bandomajame greičio ruože turėjome penkis bandymus, bet tikrai nesiekėme jokio rezultato, nes per labai labai trumpą laiko tarpą stengiamės pabandyti įvairius automobilio nustatymus ir skirtingų padangų naudojimą. Dienos pabaigoje galva buvo perkrauta didžiuliu kiekiu įvairios informacijos, kurią reikėjo apdoroti. Džiugi žinia ta, kad ketvirtadienį jau bus oficialus Monte Karlo ralio startas ir startuosime pirmuose dviejuose greičio ruožuose, kurie vyks netoli Gap miesto“, – po bandomojo greičio ruožo kalbėjo D. Jocius. Lenktynininkas taip pat pridūrė, kad ralyje nesistengs važiuoti dėl rezultato, o kaups patirtį bei žingsnis po žingsnio stengsis eiti į priekį.
Prieš pirmuosius ketvirtadienio greičio ruožus, 18 val. Lietuvos laiku, Monake vyks oficialus 88-ojo Monte Karlo ralio atidarymas. D. Jocius ir M. Varža starto podiume pasirodys vienuolikti (18 val. 30 min.).
Po oficialios dalies, pirmąją Monte Karlo ralio dieną, ketvirtadienį, lenktynininkams teks įveikti du naktinius greičio ruožus. Vieno jų ilgis 17,47 km, o kito – 25,49 km. Pirmojo greičio ruožo startas Lietuvos laiku bus 21 val. 38 min., o antrojo – 23 val. 26 min. Iš viso šiame ralyje numatyta 16 greičio ruožų.
Naujausi komentarai