Jau seniai su sportu dirbančiam kauniečiui ledo ritulys artimas ir asmeniškai, ir kaip įmonės vadovui: „Tai, kad Kaune atgimtų ledo ritulys, augtų susidomėjimas ir gerbėjų bendruomenė, man tikrai svarbu“.
„Hummel“ atstovai Lietuvoje daug patirties perėmė iš kolegų Danijoje, kur šis prekės ženklas dirba su daugybe sporto klubų. „Atlikę analizę pamatėme, kad „Hummel“ Kaune itin populiarus ir gerai matomas sporto pasaulyje, tik ledo ritulyje jo trūko“, – pastebėjo „Kaunas Hockey“ vadovas Petras Nausėda.
Anot P. Nausėdos, ledo ritulio klubai iš kitų sporto šakų išsiskiria sportininkų ir personalo skaičiumi, todėl nėra lengva tartis dėl ilgalaikio bendradarbiavimo: „Džiaugiuosi, kad vienos garsiausių danų kompanijos atstovai patikėjo mūsų idėjomis“.
Dvejų metų kontraktą su „Kaunas Hockey“ pasirašęs verslininkas bendradarbiavime su sportininkais įžvelgia abipusę naudą: „Mums tai prekės ženklo populiarinimas bei būdas sportą priartinti prie eilinio kauniečio“. A. V. Krukis įsitikinęs, kad perspektyvos Kaune geros, jį taip pat džiugina kalbos apie naujos ledo arenos statybas: „Norėtųsi, kad ledo ritulys užimtų daugiau vietos kauniečių širdyse“.
„Tikslų, žinoma, yra ir daugiau – tai yra, dėmesio vaikų ugdymui, be abejo, ir kuo geresnių klubo pozicijų Lietuvos pirmenybėse“, – sakė „Hummel“ atstovas Lietuvoje.
Naujausi komentarai