Lietuvos automobilininkų sąjungos (LAS) komanda šiame renginyje dalyvauja nuo pat 1998 m.
Pagrindinis konkurso tikslas – propaguoti saugaus eismo idėjas tarp jaunųjų eismo dalyvių, skatinti vaikus saugiai elgtis kelyje, lavinti važiavimo dviračiais įgūdžius. Šįmet į Zadarą suvažiavo devyniolika komandų iš aštuoniolikos Europos valstybių, mat Čekija delegavo net dvi komandas. Konkurse debiutavo Liuksemburgo ir Ukrainos atstovai.
Nelengva: vaikams teko spręsti aštuonias praktinio vairavimo ir teorines užduotis. / Organizatorių nuotr.
Pagal konkurso nuostatus vaikams teko spręsti aštuonias praktinio vairavimo ir teorines užduotis. Komandą sudarė keturi 10–12 metų vaikai (dvi mergaitės ir du berniukai). Geriausiai sekėsi Serbijos jauniesiems dviratininkams, antri buvo mūsų kaimynai latviai, treti liko Čekijos autoklubo atstovai.
Lietuva, kartu su Prancūzijos ir Vengrijos komandomis, pasidalijo 10–12 vietas. Vaikų išvyką organizavo ir finansavo Lietuvos automobilinkų sąjunga (prezidentas S.Kundrotas) ir Kauno automobilinkų klubas “Autokontaktas” (pirmininkas G.Urbonas).
„Norisi padėkoti vaikų treneriams N.Jankauskienei ir B.Jankevičiui, kurie, negailėdami savo laisvalaikio, paruošė Lietuvos komandą, kurios pagrindą sudarė Vilkaviškio rajono Keturvalakių mokyklos vaikai. Pandemija pakoregavo pastarųjų metų didžiausio tokio pobūdžio saugaus eismo renginio Europoje planus. 2020 m. konkursas neįvyko, o pernai renginys buvo suorganizuotas nuotoliniu būdu“, – įspūdžiais po kelionės dalijosi LAS saugaus eismo komiteto pirmininkas G.Urbonas.
Anot jo, buvo smagu po dvejų metų vėl susitikti su komandų treneriais ir vadovais. Svetingi šeimininkai (Kroatijos autoklubas HAK) ne tik sudarė visas sąlygas sėkmingai surengti konkursą, bet ir paruošė turiningą kultūrinę ir pramoginę programą. Vaikai grįžo pasisėmę patirties ir kupini geriausių įspūdžių. G.Urbonas viliasi, kad ilgametis Lietuvos komandos dalyvavimas šiame prestižiniame Europos saugaus eismo konkurse tęsis ir kitais metais.
Naujausi komentarai