„Kan-Therm/Ringaudų servisas“ pavadinimu prisistatanti pilotų ekipa šįmet startui ruošiasi įspūdingai – didžiulio publikos dėmesio sulaukiančiose varžybose ji debiutuos už superautomobilio „Lamborghini Huracan ST EVO“ vairo.
Kaune, S. Dariaus ir S. Girėno aerodrome, surengtose galingo automobilio sutiktuvėse pranešta, kad jis buvo įsigytas iš kitos profesionalios gamyklinės „Lamborghini“ komandos bei atsivežtas tiesiai iš Italijos. Tokio automobilio kaina siekia 180-200 tūkstančių eurų. Tai gamyklinis, iš esmės lenktynių trasai sukurtas superautomobilis. Jo 5,2 litro darbo tūrio, V10 formos atmosferinis variklis išvysto net 620 AG pajėgumą.
Komanda jau dešimtmetį kovoja žiedinių lenktynių trasose.
„Per tą laiką kito ekipos pavadinimas, sudėtis, vairuotos transporto priemonės, klasės, kuriose varžytasi. Tačiau nekito du dalykai – nuo pradžių joje buvo L. Laukaitis, kartu su kolegomis visada siekęs tikslo būtų geriausiais“, – pristatydamas į geriausiųjų „GT Open“ klasėje trejetuką „Aurum 1006“ lenktynėse pretenduojančią komandą sako automobilių sporto renginių vedėjas Gintautas Šutavičius.
Kol kas nėra aišku, ar žiedinėje Palangos trasoje pasirodys visi keturi „Kan-Therm/Ringaudų servisas“ nariai – neseniai patirtą traumą L. Lukaitis tebesigydo.
Šįmet komandos kapitonu tapęs Nerijus Žliobas patikina – ištvermės varžybų rezultatus lemia daugybė aplinkybių.
„Jų net suskaičiuoti neįmanoma… Tuo atveju, kai viskas vyksta idealiai, situacija gali pasikeisti, nes kažką geriau atliko konkurentai – greičiau užsipylė kuro, pakeitė padangas ar tiesiog sutelkė dėmesį reikiamu momentu“, – apie neprognozuojamą automobilių sportą pasakoja N. Žliobas.
Pasak komandos narių, lenktynių trasoje nuolat vyksta pokyčiai, o automobiliai yra lyg gyvas, į viską reaguojantis organizmas.
Tiesa, šįmet komanda jaučiasi labiau užtikrinta dėl įsigytojo automobilio techninių galimybių – „Lamborghini Huracan ST EVO“ lenktynėse Palangoje vairuos tik dar dvi ekipos.
„Registracija į 1006 kilometrų iššūkį tebesitęsia, bet jau dabar akivaizdu, kad konkuruosime bent su dešimt puikiai pasiruošusių komandų. Bet mes kuriame savo strategiją ir tikimės, jog ją pavyks įgyvendinti. Dviejose lenktynėse pernai pasitikrinome savo galimybes bendradarbiauti. Regis, viskas vyko gana sklandžiai“, – sako N. Žliobas.
Kaip tvirtino „Kan-Therm by Ringaudų servisas“ „siela“ L. Laukaitis, jam smagu dėl komandos sudėties ir sulaukto publikos palaikymo.
„Imponuoja ir automobilio variklis. Neapsakomos emocijos yra jį vairuojant. Manau, nesuklydau rinkdamasis“, – kalba lenktynininkas.
Ne vieną sezoną „BMW M2“ vairavę pilotai, šįmet pasirinkę „Lamborghini Huracan ST EVO“, įsitikinę, jog pokyčių jau reikėjo, nes, jei nejudi į priekį, tai, reiškia, kad stovi vietoje.
Komandą palaikyti ir naujojo automobilio dizaino apžiūrėti susirinko komandos gerbėjai bei svečiai, prijaučiantys autosportui. Tarp jų buvo galima išvysti ir ne vieną žinomą veidą – buvusį krepšininką Giedrių Gustą, nekilnojamojo turto žinovę Nataliją Martinavičienę, papuošalų kūrėją Elvyrą Monginienę, modelių agentūros vadovę Jurgitą Kiguolę, laidų vedėją Tomą Grigaitį, verslo konsultantus Andrių ir Gintarę Armalius bei kitus.
Naujausi komentarai