Pirmajame etape abi lietuvės savo važiavimuose finišavo šeštos. Tiesiai į ketvirtfinalį pateko po dvi greičiausias kiekvieno iš penkių atrankos važiavimų dviratininkes, o kitos kovojo paguodos lenktynėse.
Kelialapius į ketvirtfinalį iš keturių paguodos važiavimų irgi iškovojo po dvi sportininkes. M.Marozaitė buvo penkta, o S.Krupeckaitė savo važiavime užėmė trečiąją vietą.
Keirino rungtyje (8 ratai) dviratininkai startuoja paskui elektriniu dviračiu ar motoroleriu važiuojantį lyderį, užimdami burtų tvarka nustatytas pozicijas, ir negali jo lenkti. Kai greitis pasiekia 45 km per val., lyderis pasitraukia ir sportininkės pradeda sprintą.
Į Japoniją Lietuvos dviratininkės su treneriu Dmitrijumi Leopoldu ir kineziterapeutu Tomu Linksmuoliu atvyko šeštadienį, likus dviem dienoms iki komandų sprinto.
„Šįkart treneris nusprendė, kad važiuosime be aklimatizacijos. Nes prieš dvejus metus buvome Hiracukoje ir per stovyklą pastebėjome, kad rezultatai negerėja su aklimatizacija. Dabar kelios dienos yra lengviausios, o mūsų akcentas ir buvo į komandų sprintą. Asmeninėse rungtyse bus sunkiau, kai prasidės tikroji aklimatizacija. Tikriausiai krisime į duobę. Bet jau padarėme tai, kam ruošėmės, išpildėme lūkesčius”, – po komandų sprinto paaiškino S.Krupeckaitė. „Taip, dabar jau kaip Dievas duos, nes pagrindinė rungtis buvo ši“, – pridūrė M.Marozaitė.
S.Krupeckaitė ir M.Marozaitė rugpjūčio 6 d. pradės asmeninio sprinto varžybas.
Rugpjūčio 8 d. Idzu treke moterų daugiakovės (omniumo) varžybose rungsis Olivija Baleišytė, kvietimą tapti olimpiete gavusi tik praėjusį sekmadienį, kai vienas iš kelialapį turėjusių nacionalinių olimpinių komitetų vietos atsisakė, todėl ji buvo pasiūlyta pirmai už brūkšnio atrankoje likusiai Lietuvai.
Naujausi komentarai