Pereiti į pagrindinį turinį

M. Samuičio ir "Škoda Fabia S2000" duetui emocijų netrūksta

2015-09-11 20:36
DMN inf.

“Dvi treniruotės ir vienas ralis. Įspūdžių kol kas nemažėja.” Taip pirmąjį pažinties etapą su šlovingiausiu Europos ralio automobiliu apibendrino Lietuvos automobilių sporto meistras, Lietuvos bei Šiaurės Europos čempionas Martynas Samuitis.

Sportininkas išskyrė keturis didžiausius skirtumus nuo prieš tai turėto "Mitsubishi EVO X" ir kurie sukelia daugiausia emocijų. Kai kurios jų neigiamos, bet teigiamų visgi daugiau.

“Labiausiai lietuviškuose greičio ruožuose jaučiasi maksimalaus greičio trūkumas. Pavyzdžiui, remiantis GPS duomenimis, “300 Lakes” ralyje net keli automobiliai išvystydavo 184-194 km/h greitį. Tuo tarpu "Škodai" 178 km/h yra apskritai maksimalus greitis, kokį leidžia pasiekti jo techninės galimybės.

Kita, jau palankesnė ekipažui savybė yra mažesnė "Škoda Fabia S2000" inercija. Apie 150 kg lengvesnė už konkurentus, Škoda yra lengviau pasukama staigiuose posūkiuose.

Trečia, irgi gera savybė yra efektyvus stabdymas. Vis labiau įsidrąsiname ir matome, kad galime labai vėlai stabdyti prieš posūkius.

Šias dvi paskutines savybes ir turime siekti išnaudoti DHL Elektrėnų ralyje. Nes greičiu tiesesnėse atkarpose konkurentams neprilygsime”.

Ketvirtą savybę įvardino ilgalaikis “WELLMAN Rally team” šturmanas, Ramūnas Šaučikovas: “Niekaip nepriprantu prie garso. Tai vienareikšmiškai triukšmingiausias ralio automobilis Lietuvoje. Pasikalbėjimo įrangą nustatome maksimaliu garsu, bet vis tiek dažnai turiu beveik rėkti, kad Martynas mane gerai girdėtų”.

Panašu, triukšmo netrūks ir serviso zonoje Elektrėnuose. Komandos bičiuliai – NOX naktinis klubas ir “Rebel Army” atlikėjai paruošė siurprizą - visą šeštadienį komandos svečius ir žiūrovus linksmins klubinė muzika. Ir kaip besibaigtų šis ralis komandai, pergalę ar kartėlį šeštadienį ji švęs prabangiausiame Kauno naktiniame klube.

Emocijų žiūrovams kelia ir naujas komandos inžinierių siurprizas. Jumoro nestokojantys vaikinai jau ne kartą stebino ir ekipažą, ir žiūrovus. Tokiais siurprizais tapo kažkada ant veidrodėlių užklijuotos kaukolės, vėliau salone pritaisyta gitara, o šį kartą - sumontuotas specialus sportinio režimo jungiklis automobilio išorėje. Dabar bet kas gali parinkti, kokiu režimu – treniruočių, ekonominiu, ar ralio – važiuos lenktynininkai.

“DHL Elektrėnai” ralio pradžia rytoj, šeštadienį, 9 val. O komandos serviso zona įsikūrusi Elektrėnuose, Draugystės g., kur “WELLMAN Rally Team” sportininkai sugrįš 10 val 30 min, 12 val 30 min, 16 val ir 18 val.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų