Pereiti į pagrindinį turinį

Nauji „Press rally“ iššūkiai – egzaminas meistriškumui

29-ą kartą surengto žurnalistų ralio („Press rally“) dalyviai, startavę Širvintose, varžęsi Anykščiuose, Panevėžyje, Kuršėnuose, Klaipėdoje ir finišavę Palangoje, per dvi dienas įveikė dvi dešimtis greičio ruožų.

Ekipažas: galingiausių automobilių klasės nugalėtojai – V. Girdžiūnas (kairėje) ir R. Gabartas, važiavę „Audi RS3“. Ekipažas: galingiausių automobilių klasės nugalėtojai – V. Girdžiūnas (kairėje) ir R. Gabartas, važiavę „Audi RS3“.

Džiaugėsi konkurencija

„Press rally“ išsiskiria tuo, kad maršrutas keičiasi kasmet, nesame prisirišę prie vieno regiono, tad lenktynininkus nustebiname naujais iššūkiais. Pagrindinė misija – nevažiuoti tuo pačiu keliu, nes kai kuriems dalyviams jau nebereikia navigacijos. Naujos kryptys ir trasos labiau atskleidžia vairuotojų meistriškumą, o ne automobilio galimybes“, – aiškino varžybų vadovas Darius Šileikis.

Šįkart „Press“ įskaitos galingiausių automobilių klasėje greičiausi buvo Renaldas Gabartas ir Vincas Gerdžiūnas su „Audi RS3“, o „Sport“ – Vytas Bilinskas ir Vytis Šliažas su „Porsche 911“.

R. Gabartas teigė, kad išlaikyti lyderio poziciją buvo gana sudėtinga, nes dauguma startavusiųjų geba važiuoti greitai ir tiksliai, be to, apsiginklavę konkurencinga technika.

„Buvo labai gera ir įdomi kova. Klaidų nepadarėme, išskyrus tai, kad prakirtome padangą. Mus išgelbėjo komandos draugas Vytautas Švedas, atidavęs savo automobilio ratą, nes mes atsarginio neturėjome, tačiau taip pasiaukojęs dėl mūsų pats pasitraukė iš varžybų“, – pasakojo R. Gabartas.

„Man labai patiko didžiulė konkurencija: antrą dieną po varžybų ketvirtame kartodrome turėjome vos vienos sekundės persvarą prieš artimiausią konkurentą kovoje dėl pirmos vietos. Tik priešpaskutiniame greičio ruože padarėme vieną klaidą, kai prireikė įjungti atbulinę pavarą ir apvažiuoti vieną kliūtį. Tuomet praradome šiek tiek laiko, tačiau geriau prarasti kelias sekundes, bet laimėti rungtį“, – teigė V. Bilinskas.

100 m sprinto rungties varžybas dėl Širvintų merės Živilės Pinskuvienės taurės laimėjo Martynas Utkinas ir Raimondas Stefanovičius su „Audi RS5“ (4,782 sek.).

Kitose pozicijose liko Simonas Kazbaras ir Tadas Puronas su „Volkswagen Golf 7 R“ (+0,033 sek.), Paulius Valiukevicius ir Paulius Mikolaitis su „BMW M3 Competition“ (+0,044 sek.), Mantas Bytautas ir Mindaugas Kaminskas su „Cupra Formentor“ (+0,108 sek.), V. Bilinskas ir V. Šliažas su „Porsche 911“ (+0,216 sek.).

Dalyvis: „Press rally“ trasose žvitriai nardė T. Markelevičiaus vairuojamas vyresnės kartos „Mitsubishi Colt“ su 2 l darbo tūrio „Eclipse“ varikliu. / Organizatorių nuotr.

Trasoje – „Colt“ ir „Lexus“

Tik žurnalistams skirtos įskaitos dalyviai buvo suskirstyti į atskiras klases, atsižvelgus į automobilių galią.

„Press iki 2000“ įskaitos nugalėtojai – Tomas Markelevičius ir Tadas Martinaitis su „Mitsubishi Colt“. Antrą vietą užėmė Egidijus Babelis ir Saulius Masonas su „Dacia Sandero“, trečią – Mindaugas Grinius ir Marius Samuolis su „Toyota C-HR“.

„Press iki 3000“ klasėje sėkmė lydėjo Kristijoną Kaikarį ir Gintautą Ignotą su „Toyota GR Yaris“. Tarp prizininkų – Dainius Leonavičius ir Adomas Šablevičius taip pat su „Toyota GR Yaris“ bei Antanas Akučka ir Akvilė Akučkaitė-Paulauskė su „Subaru BRZ“.

Išgelbėjo komandos draugas, tačiau dėl mūsų pats pasitraukė iš varžybų.

„Press per 4000“ klasės asai – R. Gabartas su V. Gerdžiūnu. Jiems neprilygo nei Mantas Kerevičius ir Eigilė Juodytė su „Renault Megane RS Cup“, nei Gediminas Žilinskas ir Beatričė Brusokaitė su „Lexus ISF“.

Startavo elektromobiliai

Automobilių sporto mėgėjai ir profesionalai varžėsi dėl „Sport“ įskaitos (pagal sportinių automobilių variklių darbo tūrį) trofėjų.

„Sport iki 2000“ grupėje pergalę šventė Aurimas Kučinskas ir Donatas Šarkauskas su „Honda Civic“, „Sport iki 3000“ – Andrius Sinkevičius ir Edvinas Šakalys su BMW 130, „Sport iki 4000“ – Laurynas Gončauskas ir Pijus Jonas Matulionis su „Volkswagen Golf R“, „Sport per 4000“ – V. Bilinskas ir V. Šliažas.

„Elektrinių iki 160 kW“ klasės varžybas laimėjo Rimantas Zapalskis ir Vilija Zapalskienė su „Tesla Model 3“. Antroje vietoje – Tomas Gluoksnis ir Tomas Riūka su „Cupra Born“, trečioje – Linas Butkus ir Mindaugas Plukys su „Renault Scenic e-tech“.

„Elektrinių per 240 kW“ lyderiai buvo Donatas Kundrotas ir Juozas Kaminskas su „Tesla Model 3 Performance“, tarp prizininkų – Gintenis Dauparas ir Gita Baublienė su „Renault Megane“ ir estų ekipažas Henris Daumas ir Ergo Daumas su „Nissan Ariya“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų