Pereiti į pagrindinį turinį

Pirmieji žingsniai Venesueloje – tankų apsuptyje

2012-07-03 23:59

Olimpinių žaidynių atrankos kovoms besirengiančios Lietuvos krepšininkai kontrastų kupinoje Venesuelos sostinėje Karakase išvydo ypač subtilių vaizdų, tačiau rinktinės strategas Kęstutis Kemzūra viliasi, kad savotiška aplinka iš vėžių jo vadovaujamos komandos neišmuš.

Automatai ir tankai

Praėjusią naktį Karakaso "Poliedro" arenoje buvo sužaistos pirmosios atrankos turnyro rungtynės. Mūsų grupėje šeimininkė Venesuela surėmė ginklus su Nigerija. Ankstyvų trečiadienio rytą Lietuvos vyrų laukia pirmasis išbandymas su venesueliečiais.

Karakasas lietuvius sutiko ypatingai: puikios nuotaikos nestokojantys krepšininkai automatais ir neperšaunamomis liemenėmis ginkluotų armijos pareigūnų motociklais buvo palydėti į "Melija Castilla" viešbutį, kuriame gausu ir kitų šalių krepšininkų.

"Kelionė nebuvo sunki, bet vis tiek užtruko visą dieną. Atskridus pervežė per centrą, kuriame vyko kažkokia fiesta, atvežė į viešbutį, pavalgėme, pasižiūrėjome Venesuelos rungtynių vaizdo įrašų ir nuėjome gulti", – įspūdžiais dalijosi K.Kemzūra.

Treniruotė karinėje bazėje

Lietuvos krepšininkai jau turėjo keletą treniruočių Karakaso karinėje bazėje. Krepšininkai plušėjo ne tik krepšinio aikštelėje, bet ir treniruoklių salėje. "Senokai buvome treniruoklių salėje, bet išėjo daug geriau, nes pusę treniruotės laiko su žaidėjais dirbo Evaldas (Kandratavičius – rinktinės fizinio pasirengimo treneris – aut. past.), kuris atgaivino žaidėjų raumenis, o paskui pamėtėme į krepšį, pakartojome derinius", – apie pirmąją treniruotę pasakojo K.Kemzūra.

Rinktinės strategas gyrė gerą pirmųjų Lietuvos rinktinės varžovų – Venesuelos rinktinės įspūdį. "Parodėme žaidėjams kelių Venesuelos rungtynių iškarpas, kai jie žaidė Pietų Amerikos čempionate, kuriame neblogai pasirodė. Norėjome, kad komanda pajustų varžovą, pamatytų, prieš ką teks žaisti", – apie pasirengimą pirmajai dvikovai sakė vyriausiasis treneris.

Pasiilgo Panevėžio kvapo

Lietuvos rinktinės įžaidėjui Šarūnui Jasikevičiui pirmoji pažintis su Venesuela sukėlė dviprasmišką įspūdį. "Įspūdžiai įdomūs. Apylinkės aplink viešbutį nevertos dėmesio. Net Panevėžyje, jaučiant nekokį kvapą, buvo geriau, bet už 15 minučių kelio viskas labai gražu", – prisimindamas praėjusių metų nuotykius juokavo krepšininkas.

Pirmąją treniruotę po atvykimo į Pietų Ameriką įžaidėjas įvertino teigiamai. "Po skrydžio, po laisvos dienos treniruotė buvo vangoka ir liūdnoka, bet dirbame tam, kad vėliau būtų lengviau. Reikia prasitempti, prasilankstyti", – teigė Š.Jasikevičius.

Paklaustas apie rinktinės žaidimo kokybę ir pasiektą formą, vyriausias komandos krepšininkas teigė matantis šviesą tunelio gale. "Aš visada bandau į viską žiūrėti realistiškai. Nereikia niekam meluoti – visi mato, kad nežaidžiame labai gerai. Optimizmo teikia tai, kad su rusais sužaidėme vieną gerą kėlinį, su britais – antrą ketvirtį. Žinoma, norėtųsi būti geresnės formos", – neslėpė žaidėjas.

Techninę pražangą paskutiniame draugiškame susitikime su Didžiosios Britanijos ekipa gavęs įžaidėjas išreiškė viltį, kad arbitrai Karakase vykstančiame turnyre dirbs kompetentingiau. "Nemanau, kad čia reikės taip luptis su varžovais, kaip Hjustone. Tikiuosi, kad bus normalūs teisėjai ir normalios sąlygos – vis dėlto šį turnyrą organizuoja FIBA", – lūkesčius teisėjavimo atžvilgiu išsakė Š.Jasikevičius.

Vakar lietuviai dirbo ilgesnėje rytinėje treniruotėje, o vietoj vakarinės treniruotės visa mūsų šalies delegacija vyko apžiūrėti arenos ir stebėjo būsimų B grupės varžovų: Venesuelos ir Nigerijos – rungtynes.

Naujausi komentarai

Komentarai

• HTML žymės neleidžiamos.