Kaip ir kasmet, svarbią misiją šiomis dienomis vykdo Benedikto Vanago komandos „Inbank team Pitlane“ technikai, atsakingi už technikos nugabenimą bei techninių patikrų procedūras. Kadangi pilotai techninėse patikrose dalyvauti neprivalo, tuo pasirūpina techninės komandos vadovas.
„Tiesą pasakius, per visus aštuonerius Dakaro metus niekada nedalyvavau technikos atidavime. Tai grynai komandų logistų ir technikų reikalas. Kiekvienas darome savo darbą“, – komentavo B. Vanagas.
Techninių patikrų metu bolidai tikrinami, ar atitinka Dakaro ralio organizatorių keliamus saugumo reikalavimus, ar dalyviai nesukčiauja ir neturi pranašumo prieš kitus. Taip pat į automobilius sudedamos saugumo sistemos, Dakaro ralio metu leidžiančios nustatyti tikslią bolido buvimo vietą bei, esant nelaimei, padedančios susisiekti su organizatoriais. Prioritetiniams vairuotojams, tokiems, kaip B. Vanagas, buvo montuojamos ir dvi kameros, stebėsiančios ekipažo darbą visų lenktynių metu.
„Patikra įvyko sklandžiai. Visą techniką pamatysime tik sausio 2 dieną Saudo Arabijoje“ – dalijosi B. Vanagas.
Dėl pasikeitusios Dakaro ralio lokacijos, keitėsi ir uostas, iš kurio plukdoma technika. Anksčiau technika būdavo pristatoma į Prancūzijos šiaurėje esantį Havro uostą, leidusį lietuviams sutaupyti kelis šimtus kelioninių kilometrų. Kita vertus, technikos atidavimo data šiemet persikėlė net keliomis savaitėmis į priekį, ir tai suteikė daugiau laiko pasiruošti.
Baltijos šalių Dakaro rekordą pasiekę „Inbank team Pitlane“ šiemet į Prancūziją vyko keliais etapais – pirmiausia, išvyko autovežis su komandos bolidu „Toyota Gazoo Racing Hilux“, o po kelių dienų ir serviso sunkvežimis. Drauge vyko ir antrojo „Team Pitlane“ Edvino Juškausko ir Aisvydo Paliukėno ekipažo technika.
Dakaro ralis vyks sausio 5–17 d., „Inbank team Pitlane“ komanda į Saudo Arabiją išvyks sausio 1 d.
Naujausi komentarai