Trimis mėnesiais vėliau nei įprasta prasidedantis Lietuvos autoralio čempionatas šį savaitgalį startuos Vilniuje. Oficialiai Hansa lizingo raliu vadinamos lenktynės žada tapti istorinės.
Vyks lenktynės gatvėmis
Istorinės šios lenktynės pretenduoja būti dėl dviejų priežasčių: pirmą kartą profesionalaus ralio greičio ruožas drieksis sostinės gatvėmis. Be to, čia pirmą kartą startuos lietuviškus registracijos numerius turintis WRC automobilis.
Iškilmingas Hansa lizingo ralio atidarymas vyks šeštadienį 19.45 val. prie Siemens arenos. Į atidarymą susirinkę žiūrovai turės galimybę iš arti apžiūrėti 70 kovai lenktynių trasose parengtų sportinių automobilių, iš kurių 39 varomi keturiais ratais. Tai leidžia tikėtis itin atkaklios kovos nuo pat pirmųjų distancijos metrų.
Beje, šiose lenktynėse pajėgiausiems Lietuvos ralio meistrams iššūkį žada mesti keletas ekipažų iš Latvijos, Rusijos ir Lenkijos.
Žiūrovai bus saugūs
Kaip kas pasirengęs naujam ralio sezonui ir kam kaip seksis įveikti startinį jaudulį, bus galima įvertinti tuoj pat po lenktynių atidarymo visi ekipažai privalės po du kartus įveikti pirmąjį greta Topo centro greičio ruožą.
Ralio gerbėjų patogumui bus parengtos trys žiūrovų zonos, iš kurių bus galima saugiai stebėti miesto greičio ruože vyksiančias lenktynes. Visos jos parinktos taip, kad iš kiekvienos jų galima matyti beveik visą greičio ruožo trasą greta Siemens arenos ir Vichy vandens pramogų parko. Varžybas padės stebėti patyręs sporto varžybų komentatorius Saulenis Pociūnas. Dalyvavimas atidarymo šventėje bei ralio stebėjimas visose žiūrovų zonose bus nemokamas.
Sekmadienį nuo 10 val. lenktynės persikels į žvyro trasas. Greičio ruožai drieksis Molėtų, Ukmergės ir Širvintų apylinkėse. Įveikę visus greičio ruožus sportininkai finišuos Vilniuje, Europos aikštėje. 17.30 val. prie sostinės savivaldybės bus paskelbtas iškilmingas finišas ir apdovanoti varžybų nugalėtojai.
Naujojo WRC krikštynos
Nors pagal WRC techninius reikalavimus parengti automobiliai jau yra dalyvavę keliuose mūsų šalies ralio pirmenybių etapuose, Hansa lizingo ralyje pirmą kartą startuos Škoda Fabia WRC, turinti lietuviškus registracijos numerius.
Prieš keletą savaičių įsigytą čekišką ralio monstrą vairuos BMS Megapolis ekipažas Saulius Girdauskas ir Paulius Urbonas.
Žinoma, kad važiuojant tokia technika norisi laimėti. Stengsimės pateisinti lūkesčius, tačiau nereikėtų pamiršti, kad naujausi N ir A grupės automobiliai WRC mašinoms nusileidžia gana nedaug. Konkurencija labai išaugo ir kova bus tikrai atkakli, prognozavo S.Girdauskas.
Paprašytas apibendrinti pirmųjų treniruočių įspūdžius ir palyginti anksčiau vairuotas ralio mašinas su Škoda Fabia WRC, Saulius teigė, kad pastarąją lengviau valdyti: WRC automobiliai už A grupės mašinas lengvesni beveik 200 kg, todėl sparčiau įsibėgėja, jų stabdymo kelias trumpesnis, posūkiuose veikia mažesnės išcentrinės jėgos. Įvairios elektroninės sistemos automobilį valdyti leidžia tiksliau.
Naujausi komentarai