Nepažinodami vienas kito ir susitikę "iš vakaro", nes vienas labai norėjo važiuoti, o kitas labai norėjo šturmanauti. Vairuotojas, turėjęs šturmano patirtį, o šturmanas – iš viso be patirties, ėmė ir 2019 m. laimėjo daugumą Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato (LARSČ) SG4 klasės etapų.
2019 m. sezonas Karolio ir Mariaus Kairių (pavardė – tik labai smagus sutapimas) ekipažui buvo pirmasis abiems. Karolis pirmą sezoną pats valdė bolidą – prieš tai keturis metus jis buvo šturmanu. Marius pirmą kartą sėdėjo lenktyninėje mašinoje kaip šturmanas, o iki tol tik entuziastingai stebėdavo ralį iš žiūrovų zonų.
Jauni vyrai svajonės pradėjo siekti su klasikiniu "Subaru Impreza" automobiliu. Deja, kad ir koks gražus, mielas ir širdžiai brangus buvo "Subaru", LARČ lygai reikėjo galingesnės mašinos. Taip Kairiai persėdo į "Mitsubishi Lancer Evo IX".
Vilties jie turi daug – su tokiu automobiliu 2018 m. Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas tapo Lietuvos ralio čempionais.
Lenktynininkams ambicijų ir tikslų 2020 m. netrūksta: įsitvirtinti pirmame Lietuvos automobilių ralio čempionato penketuke, laimėti Baltarusijos ir Ukrainos ralio etapus, išbandyti jėgas Meksikos dykumose ir aukštumose.
Du ambicingi vaikinai subūrė komandą "Ralio draugai". Joje šiais metais važiuos trys ekipažai – jau minėtas Kairių, Aurimo Eidžiūno (kol kas Aurimas ieško šturmano) ir Arūno Černiaus bei elegantiškosios Jolantos Ščiglinskienės ekipažai.
A.Eidžiūnas, kaip ir Kairiai, pirmą sezoną važiuos su "Mitsubishi Lancer Evo IX". O abiejų ekipažų "Mitsubishi" automobilius ralio trasoms ruoš Dakaro dykumų vilkas Darius Biesevičius-Biesas. Automobilių sporto vilkai A.Černius ir J.Ščiglinskienė naujam sezonui ruošia staigmenų. "Ralio draugai" iš tiesų labai draugiški – jau 2019 m. su šiuo vardu lenktyniavo traukos lenktynininkas S.Petciulevičius, 2020 m. tęsiantis bendradarbiavimą.
Naujausi komentarai