Pereiti į pagrindinį turinį

Škotijos rinkodaros specialistas susipažino su „Žalgiriu“

Škotijos rinkodaros specialistas susipažino su „Žalgiriu“
Škotijos rinkodaros specialistas susipažino su „Žalgiriu“ / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klube svečiavosi sporto rinkodaros specialistas iš Škotijos - Edinburgo „Hearts“ futbolo klube vadybos ir komunikacijos direktoriumi dirbantis Davidas Southernas. Jis susipažino su „Žalgirio“ klubo struktūra bei pristatė „Hearts“ rinkodaros naujoves.

D.Southernas vadybos ir komunikacijos sektoriuje dirba daugiau nei 20 metų. ŪBIG valdomame Edinburgo „Hearts“ klube jis dirba nuo 2005 m. vasaros. Svečias pabrėžė, kad ne viskas, kas tinka futbolui, gali būti pritaikoma krepšinyje, tačiau mielai sutiko pasidalyti savo patirtimi.

D.Southernas pirmiausia pageidavo apsilankyti Kauno sporto halėje bei „Žalgirio“ treniruočių centre. Jis taip pat apžiūrėjo Nemuno saloje statomus pramogų ir sporto rūmus. Susipažinęs su „Žalgirio“ infrastruktūra, D.Southernas papasakojo apie „Hearts“ klube veikiančią sezono abonementų ir bilietų pardavimo sistemą, pateikė patarimų, kaip iš anksto rengtis artėjančiam persikėlimui į trigubai didesnę areną. Edinburgo ekipos vadybos ir komunikacijos direktorius pažymėjo savo klubo patyrimą bendraujant su įvairiomis socialinėmis ir skirtingo amžiaus gerbėjų grupėmis bei pasiūlė idėjų, kurias būtų galima pritaikyti ir Lietuvoje.

Gimtojoje šalyje retai krepšinio varžybas matantis škotas teigė mėgstantis šį sportą ir negalėjo atsistebėti, kaip tokios mažos šalies klubas jau dešimtmetį be pertraukų rungtyniauja elitinėje Eurolygoje su keliskart didesnius biudžetus turinčiais klubais. D.Southernas atkreipė dėmesį, kad Eurolygos A licencijos suteikimas ir nauja arena atvers Kauno komandai naujų galimybių puslapį.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų