Lenktynininkas po finišo kalbėjo, kad greičio ruože buvo visko: akmenuotą trasą keitė smėlėti horizontai, o juos kopos, tad dėl nuolat besikeičiančios dangos teko keisti ir ritmą.
„Startavome iš 24-os pozicijos, tad pradžioje turėjome reikalų su dulkėmis. Teko jungti kovinį režimą ir lenkti nemažai priešininkų. Rezultatas – solidi startinė pozicija rytojui ir pagerinta vieta bendroje įskaitoje“, – komentavo B. Vanagas.
Šiame etape buvo itin svarbu išlaikyti automobilį sveiką, maratono metu technikai automobilio aptarnavimui ir paruošimui kitos dienos startui turi vos dvi valandas. Tai reiškia, kad sudėtingesnis gedimas gali nulemti ne tik artėjančios dienos, bet ir visų lenktynių eigą.
B. Vanagas džiaugėsi, kad į technikų rankas perdavė praktiškai sveiką „Toyota GR DKR Hilux“. „Truputį nukentėjo priekinės grotelės važiuojant per krūmynus, bet tai tik kosmetika“, – pasakojo B. Vanagas.
V. Jurkevičiaus ir A. Paliukėno ekipažas trečią etapą įveikė per 5 val. 17 min. ir 33 sek. ir preliminariai išsirikiavo 43-ioje vietoje.
Po trumpo automobilio serviso lenktynininkų automobiliai bus pristatyti į uždarą parką (parc ferme), o sportininkai bei technikai ir likusi komandos dalis patrauks į skirtingas stovyklavietes ir susitiks antradienio vakarą.
Antradienį dalyvių laukia antroji, kiek trumpesnė, bet, anot organizatorių, greitesnė ir navigacijos iššūkių kupina maratono dalis – 299 kilometrai, vedantys į „datulių miestą“ Al-Hofuf oazę. Taip pat žadamas itin gražus finišas, kadangi paskutinius greičio ruožo kilometrus vainikuos kopos.
Naujausi komentarai