Pereiti į pagrindinį turinį

Kauno „Žalgirio“ rinkodara – tarp geriausių Eurolygoje

2016-07-05 04:56
BNS inf.

Eurolyga paskyrė apdovanojimus produktyviausią rinkodarą demonstruojančioms Eurolygos bei Europos taurės krepšinio turnyrų komandoms.

Kauno „Žalgirio“ rinkodara – tarp geriausių Eurolygoje
Kauno „Žalgirio“ rinkodara – tarp geriausių Eurolygoje / Tomo Raginos nuotr.

Tarp geriausiųjų pateko ir Kauno „Žalgiris“, rinkimuose užėmęs antrą vietą ir taip gavęs garbingą, sidabrinį apdovanojimą.

Lietuvos čempionų klubas sulaukė pagyrų už atnaujintą interneto televiziją „Žalgiris TV“, kuri pavertė komandą dar patrauklesne viešojoje erdvėje.

Visi finalininkai buvo įvertinti už komercinius projektus, žiniasklaidos ir technologijų sumanymus, gerbėjų užimtumo didinimą, bilietų pardavimo gerinimą bei komandos ženklo kūrimo procesą.

Auksinis apdovanojimas atiteko Miuncheno „Bayern“ (Vokietija) komandai, o trečioje vietoje liko Vitorijos „Laboral Kutxa“ (Ispanija).

Tarp pretendentų atsiimti prizus už gerus rezultatus rinkodaros srityje taip pat buvo Stambulo „Daruššafaka Doguš“ (Turkija), Milano „EA7 Emporio Armani“ (Italija), Krasnodaro „Lokomotiv Kuban“ (Rusija), Atėnų „Panathinaikos“ (Graikija) ir Valensijos „Basket“ (Ispanija) komandos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų