Klubas narystėms į visas kito sezono rungtynes, vykstančias „Ryto“ ir „Siemens“ arenose, skiria 3000 vietų. Tačiau beveik pusė iš jų jau buvo parduotos esamiems klubo nariams praėjusią savaitę vykusios uždaros prekybos metu.
Loreta Stakauskaitė, klubo marketingo vadovė, sako, kad per uždaros prekybos savaitę buvo parduoda maždaug tiek pat narysčių kaip ir pernai.
„Klubo narystė reiškia prisijungimą prie „#RytasFamily“, stipriausio Vilniaus krepšinio klubo šeimos. Uždaros prekybos rezultatai mums sako, kad jau turime lojalią fanų bendruomenę, „Ryto“ šeimą. Klubas dės visas pastangas, kad ši bendruomenė dar labiau augtų ir stiprėtų“, – aiškina L. Stakauskaitė.
Klubas taip pat teigia, kad narystės kainos, kaip ir prekybos laikotarpis, gali keistis priklausomai nuo paklausos. Prekybą narystėmis planuojama tęsti iki vasaros pabaigos.
Klubo narystė sirgaliams ne tik suteiks teisę patekti į varžybas, tačiau ir į specialius komandos renginius, susitikimus su žaidėjais. Narysčių savininkai galės už specialią kainą įsigyti klubo atributiką ir bilietus į rungtynes.
„Fanai yra neatsiejama klubo dalis. Kiekviena įsigyta narystė yra didžiulė parama komandai finansine ir palaikymo prasme, reiškianti ir tiesioginį jos savininko indėlį į ateities pergales. Todėl aš noriu pakviesti vilniečius kuo aktyviau jungtis prie „Ryto“ šeimos“, – sako L. Stakauskaitė.
Šiais metais sirgaliai aktyviausiai renkasi geriausio matomumo vietas bei perka daugiau nei vieną narystę: vidutiniškai vienas žmogus jų įsigyja po 2,62.
„Ne mažiau svarbus motyvas, skatinantis žmones įsigyti narystes – taupymas. Paskaičiavome, kad narystę įsigiję žmonės gali sutaupyti iki 300 eurų, jei lyginsime sezono narystės ir bilietų į atskiras rungtynes kainą“, – dėsto „Ryto“ rinkodaros vadovė.
Naujausi komentarai