Sakoma, kad sėkmingas apsipirkinėjimas kompensuoja sekso trūkumą. Nauji mokslininkų tyrimai parodė, kodėl gera prekė atstoja kūnišką meilę.
Kaip praneša telegraph.co.uk, mokslininkai atrado, kad žmonės parduotuvėje pamatę viliojantį pasiūlymą taip pat emocionaliai susijaudina kaip ir sekso metu. Smegenys pagamina susijaudinimo „hormoną“, kuris užplūsta visą kūną. Ir būtent todėl per nuolaidų sezoną lentynos parduotuvėse yra iššluojamos.
Mokslininkai šias išvadas priėjo tuomet, kai išmatavo savanorių smegenyse esančias emocines zonas , kai jie apsipirkinėjo ir žiūrėjo erotinius filmus. Nebrangiai parduodamos prekės žmonių būseną veikia kaip ir pornografinių filmų žiūrėjimas.
2 sekundės - tiek laiko žmogui reikia apsispęsti pirkti prekę ar ne.
Naujausi komentarai