Pereiti į pagrindinį turinį

Kaip „Ferrari“ atsidėkojo savo „Facebook“ gerbėjams?

2012-05-04 18:34
Kaip „Ferrari“ atsidėkojo savo „Facebook“ gerbėjams?
Kaip „Ferrari“ atsidėkojo savo „Facebook“ gerbėjams? / Scanpix nuotr.

Socialiniai tinklai tampa vis svarbesni net ir žinomiausiems prekės ženklams pasaulyje. Prabangių automobilių gamintojas „Ferrari“ – ne išimtis.

Socialiniame tinkle „Facebook“ „Ferrari“ jau turi 8 milijonus gerbėjų.

Norėdama atsidėkoti savo gerbėjams, kompanija sukūrė vaizdo klipą, kuriame įspūdingai manevruodamas „458 Italia“ automobilis ant asfalto „išpaišo“ skaičių 8000000.

Jūsų dėmesiui – „Ferrari“ padėka:

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų