Kovą Kinijoje įsigalioję griežti automobilių efektyvumo reikalavimai gerokai apsunkins ne tik dalies vietos gamintojų, bet ir europiečių gyvenimą.
Naujuosiuose standartuose pažymima, kad nuo šiol visi nauji automobiliai, patenkantys į Kinijos rinką, turės naudoti ne daugiau nei 6,9 litro degalų 100-ui kilometrų. 2020-aisiais šie reikalavimai taps dar griežtesni – vos 5 litrai/100 km, skelbia eBus.lt.
Ketvertą apėmė neviltis
Vaikietijos automobilių gamintojų ketvertas - „Volkswagen“, „Audi“, BMW ir „Daimler“ - bijo. Kinijoje, didžiausioje pasaulio automobilių rinkoje įvedus griežtesnius automobilių efektyvumo standartus ir naujus reikalavimus, jų reputacija krito, rašo Spiegel.de.
Vokietijos kompanijos neigia bet kokius kaltinimus tikindamos, kad jų automobilių vidaus ir išorės kokybė atitinka pasaulinius standartus.
Visagalė televizija
Puolimas prasidėjo jau kovo viduryje, kuomet Kinijos nacionalinis transliuotojas kompaniją „Volkswagen“ apkaltino į automobilius montuojant brokuotas pavarų dėžes. Jau kitą dieną gamintojas atšaukė beveik 400 tūkstančių automobilių.
Televizija apkaltino Vokietijos gamintojus automobilių vidaus apdailai naudojus kenksmingas medžiagas. Transliuotojas pakalbino ir kelis nepatenkintus klientus.
Vienam kinui esą teko papildomai pakloti 100.000 juanių (apie 12, 2 tūkst. eurų arba 42,2 tūkst. Lt), kad pagaliau atsikratytų naujojo BMW salone tvyrojusios smarvės.
„Mercedes“ vairuotojas skundėsi, kad vairuodamas jautėsi per daug pavargęs, svaigo galva, jautėsi bendras nuovargis.
Pekino universiteto chemikai paėmė naudotų vidaus apdailos ir izoliacinių medžiagų mėginius. Įtariama, kad jų sudėtyje gali būti bitumo.
Naujausi komentarai