Pereiti į pagrindinį turinį

"Lexus" praranda lyderio pozicijas JAV

2011-05-24 15:18
"Lexus" praranda lyderio pozicijas JAV
"Lexus" praranda lyderio pozicijas JAV

"Toyota" koncerno prabangiajai markei "Lexus" prireikė vienuolikos metų, kad taptų JAV rinkos lyderiu tarp "liuksusinių" automobilių – ir maždaug tiek pat laiko, kad šią vietą prarastų.

Kaip rašo "Bloomberg", vokiečių gigantai BMW ir "Mercedes Benz" šiemet nustums buvusį lyderį į trečiąją vietą.  

Pagrindinėmis to priežastimis laikoma pablogėjęs "Toyotos" įvaizdis, kurį pakirto akceleratoriaus pedalo problemų istorija bei žemės drebėjimas, laikinai sunaikinęs net pusę japonų gamybos pajėgumų.

Pagal prognozes, "Mercedes-benz" Amerikoje šiemet parduos apie 254 tūkst. automobilių, kiek mažiau BMW – apie 250 tūkst., o "Lexus" teliks vos 192 tūkst.

Nors žemės drebėjimo padariniai buvo tikrai skaudūs, ekspertai mano, kad problemos prasidėjo jau gerokai anksčiau.

Pagrindiniai "Lexus" modeliai senstelėjo, o konkurentai nesnausdami vis siūlo naujus modelius ir didina gamybos pajėgumus JAV.

Nors "Lexus" pavyko užkariauti bei ilgam išlaikyti lyderio pozicijas amerikiečių pirkėjų akyse, už JAV ribų sėkmė buvo gerokai santūresnė.

Kaip kažkada įvyko su "Volvo" ir jos saugiausios markės įvaizdžiu, taip ir "Toyotos" lygio patikimumas dabar įprastas ir kitiems gamintojams, o puikus aptarnavimas jau yra visų liuksusinių markių įvaizdžio dalis.

Tad kada "Lexus" užgriuvo dabartinės problemos, rezultato nerekėjo ilgai laukti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų