Manote, jog autobusuose arba lėktuvuose kėdės yra išdėstytos per tankiai? Tada pažvelkite į "SkyRider". Šią naujos konstrukcijos keleivinių lėktuvų kėdę planuojama oficialiai pristatyti rugsėjo 14 dieną Long Beach mieste (Kalifornija, JAV) prasidėsiančioje konferencijoje "Aircraft Interiors Expo Americas".
Tikriausiai ne vienas mūsų skrydžio lėktuvu metu yra pavydžiai pažvelgęs į verslo klasėje arba ties avariniais išėjimais esančiose kėdžių eilėse sėdinčius asmenis.
Tačiau pasirodo, jog ir visos kitos keleivių kėdės yra išdėstytos pakankamai erdviai - bent jau taip teigia "SkyRider" kėdės kūrėjai. Pagal jų sumanymą (jei jis aišku bus įdiegtas) vienai kėdžių eilei turėtų būti skirta vos 23 colių (58,3cm) erdvė.
Teigiama, jog naujove domisi kelios oro skrydžių bendrovės, kadangi tokia priemonė neabejotinai padėtų sutaupyti lėšų ir dar labiau atpiginti vadinamuosius pigius skrydžius. Pati sėdimosios dalies konstrukcija šiek tiek primena jodinėjimui skirtą balną. "Kaubojai ant pabalnotų arklių jodinėja po aštuonias valandas per dieną, ir visą laiką jaučiasi patogiai", sako kėdes pristatančios kompanijos "Aviointeriors Group" generalinis direktorius Dominique Menoud. Nors nemažai kaubojų šiam teiginiui paprieštarautų, yra nemaža tikimybė, jog pigių skrydžių bendrovės pirmosios įdiegs "SkyRider" savo lėktuvuose.
Menoud teigimu, pradžioje kėdės galėtų būti derinamos su įprastinėmis sėdimosiomis vietomis, jas išskiriant kaip atskirą skrydžių klasę. Airijos pigių skrydžių bendrovė "Ryanair" jau anksčiau yra paskleidusi gandus (neaišku, kiek realius) apie ketinimus įrengti stovimas keleivių vietas - nors toks sumanymas yra daugiau nei abejotinas. Tačiau naujosios kėdės gali tapti saugumo požiūriu patvirtinta alternatyva. Jei kėdės sulauks realaus susidomėjimo, tada gamintojas imsis naujojo produkto sertifikavimo proceso. Bilietai galbūt bus pigesni, tačiau skrydžių bendrovės savo "atsigriebs" sutalpindamos daugiau keleivių į tą pačią lėktuvo kabiną.
Naujausi komentarai