Norėdami įsigyti naują automobilį, pirmiausia gerai išstudijuokite ir pasiruoškite „pirkėjo žodynėlį". Keturračių ir dviračių transporto priemonių gamintojų žargonas gana sudėtingas – gausu keistų ir užslėptų santrumpų, specifinių ir angliškų terminų.
Pasitikėti gamintojų pateiktais skaičiais nederėtų, nes verslininkų sugebėjimai manipuliuoti statistika tik auga. Tik naiviausi pirkėjai gali manyti, kad naujajam modeliui gamintojas panaudojo kiek įmanoma daugiau šiuolaikinių sprendimų.
Juk automobilis kuriamas rūsyje, tad kas vyksta Volfsburge, Štutgarte ar Miunchene, nėra prieinama „pasauliečio“ akiai, tikina manager-magazin.de.
Pirmiausia veikia principas „parduok automobilį“, tad svarbiausia – neišduoti visų techninių detalių klientui. Tik taip būsimas automobilio vairuotojas turės menkesnį supratimą apie prekę. Svarbiausia – ne gaminys, o prekės ženklas. Kam gi reikalingas apsiskaitęs ir drąsus, į detales linkęs žmogelis.
Būtent dėl tokio manipuliavimo „kliento menkumu“ – „na ką tu supranti...“ – pardavėjai sugeba įsiūlyti didelius visureigius ar sportinius kabrioletus.
Pirmiausia išsiaiškinkite santrumpas:
Kam automobilyje reikalinga CGI technika?
Kokią naudą saugumui teikia RSC?
Kam įmontuotas 7G-Tronic Plus?
Linguatronic – o tau ji būtina?
Pagamintas naudojant PASM. Na ir...
Visiems jau gerai žinomas ABS. Atsiprašau – ABC...
Maniškiame tai yra xDrive-System...
Sekimo pagalbininkas AFIL
4 lygių pneumatinė pakaba. Dar vienas brangus niekutis!?
Naujausi komentarai