„Renault“ autosalonas, atidarytas Paryžiuje 1910 m., buvo pirmasis automobilių salonas Eliziejaus laukuose. Šiemet „Renault“ švenčia šio autosalono gyvavimo šimtmetį.
Prancūzijoje pirmaujančio automobilių prekės ženklo istorija glaudžiai susijusi su prėjusio amžiaus pabaigoje Eliziejaus laukuose atidarytu „Renault“ autosalonu, kuris vėliau tapo „Pub Renault“, dar vėliau - „L’Atelier Renault“ .
2010 m. rugsėjo 11-14 d. „L'Atelier" Renault" salone veikė paroda, kurios lankytojai galėjo susipažinti su visa šia raida. Po 10 metų veiklos, priėmusi beveik 25 milijonų lankytojų, „L'Atelier "Renault" nuo 2011 m. sausio bus uždaryta šešiems mėnesiams pertvarkymui.
1910-1959: „Renault" – pirmasis automobilių gamintojo salonas Eliziejaus laukuose
„Renault" atidarytas automobilių salonas Eliziejaus laukuose buvo pirmasis. Jis įsikūrė šalia „Grand Palais“ parodų centro, kuriame nuo 1901 m. vyko Paryžiaus automobilių parodos.
Salonas Eliziejaus laukuose simbolizavo „Renault“ prekės ženklo prestižą. Čia automobilių pirkti atvykdavo aukštas pareigas užimantys asmenys, verslininkai, pramonininkai, menininkai. Salonas taip pat traukė užsieniečius, kurie atvykdavo čia užsisakyti automobilio bei tuo pačiu aplankydavo Paryžių.
1962-1999: legendinis „Pub Renault“
Praėjus pusei šimtmečio po autosalono Eliziejau laukuose atidarymo, „Renault“ pradėjo ieškoti naujo sprendimo, kuris suteiktų galimybę dar novatoriškiau išryškinti „Renault“ prekinio ženklo matomumą. 1962 m. spalio 3 d. duris atavėrė „Pub Renault". Tą pačia dieną automobilių paroda taip pat buvo perkelta į „Porte de Versailles“ parodų centrą pietinėje Paryžiaus dalyje.
Lankytojai greitai suprato, kad atnaujintas „Renault“ salonas tapo puikia susitikumų vieta, kurioje buvo ir baras, restoranas. Automobilių tematikos interjero „Pub Renault“ visada buvo pilnas žmonių, čia netrūko gyvumo.
2000: „L'Atelier Renault“ - vienas lankomiausių Eliziejaus laikų salonų
„L'Atelier Renault" buvo atidarytas 2000 m. lapkričio 13 d. ir pakeitė daugiau nei 30 metų gyvavusį „Pub Renault". Naujojo salono įvaizdžio akcentą galima apibūdinti „Renault – automobilių kūrėjas“. Buvo siekiama įkūnyti „Renault" atvirumą įvairovei ir naujovėms. Per metus „L'Atelier "Renault" aplanko apie 2,5 milijono lankytojų - tris kartus daugiau, nei „Pub Renault". Būna dienų, kai „L'Atelier "Renault" aplanko iki 20 000 žmonių!
Per pastarąjį dešimtmetį salone buvo suorganizuota per 50 parodų, kasmet eksponuojama per šimtą automobilių. Svarbiausi pastaraisiais metais salone vykę renginiai:
- Kalėdų parodos: „Renault" Kalėdų Senelio Seminaras " 2004 m.,“Mano Renault Žaislai" 2006 m.;
- „Renault the Wizard's Workshop" 2007 m., „Blue Christmas" (Gordini) 2009 m.;
- parodos, skirtos „Formulei 1“ ir autosportui: „Saga" 2004 m., „F1 paslaptys", 2005 m., „Renault F1 istorija" 2006 m., „Xperience" 2007 m., „Passion Sport", 2008 m., „Sport by Renault" 2009 m.;
- kultūros ir meno parodos („Vasarely" 2003 m., „Renault by Doisneau" 2004 m., „Bring On the Ads!“ 2005 m., „Scénic'Art" 2006 m.;
- parodos, susijusios su specifiniais automobilių aspektais: „Safety for All" 2004 m., „Are You Sitting Comfortably?" 2005 m., „HyperSensoriel" 2006 m.
„L'Atelier "Renault" organizuojami ir kiti renginiai, pavyzdžiui 25-metų partnerystei su Kanų kino festivaliu skirtas vakaras 2008 m., „ZE Soirée“ 2009, skirtas elektromobilių pristatymui.
Naujausi komentarai