Pereiti į pagrindinį turinį

Simona Krupeckaitė linki vairuoti saugiai ir supratingai bei mylėti dviratininkus

Simona Krupeckaitė linki vairuoti saugiai ir supratingai bei mylėti dviratininkus
Simona Krupeckaitė linki vairuoti saugiai ir supratingai bei mylėti dviratininkus / L.Nerlikienės nuotr., Autoledi.lt

Geriausia 2010 metų Lietuvos sportininke pripažinta dviratininkė Simona Krupeckaitė vairuoja jau šešerius metus. Simona mėgsta greitį, tačiau stengiasi nepažeidinėti Kelių eismo taisyklių. 

Dviračių sportu Simona užsiima jau penkiolika metų. Šešias dienas per savaitę sportininkė keliasi anksti ryte ir treniruojuosi vieną ar du kartus per dieną, prieš varžybas dar intensyviau. 

Lietuvos vairuotojams Simona linki saugumo ir supratingumo bei mylėti dviratininkus. 

Trumpai apie pašnekovę:

  • Vairavimo stažas – 6 metai
  • Vairuojamas automobilis – „Alfa Romeo 159“
  • Vairavimo būdas – greitį mėgsta, tačiau visuomet stengiasi nepažeidinėti KET
  • Eismo įvykių skaičius – vienas nežymus
  • Svajonių automobilis – kažkada buvo pamilusi „Mercedes-Benz ML“, o dabar patinka dabartinis automobilis
  • Kaip jaučiatės prie vairo?Jaučiuosi gerai ir nesvarbu, kokiame mieste važinėčiau. Galiu vairuoti ir ramiai, ir greitai, tačiau stengiuosi nepažeidinėti KET.

Kaip apibūdintumėte vairavimo kultūrą Lietuvoje?

Manau, kad lietuviai tikrai nėra tokie jau beviltiški ir vairuoja gana gražiai ir saugiai, ir tikrai retai kada matau juos pažeidinėjant Kelių eismo taisykles. Na, grubiau važinėjama gal tik Kaune. Manau, kad Lietuvoje situacija tikrai gera, nes yra šalių, kur vairuotojai daug bjauriau vairuoja.

Ar esate sulaukusi pagalbos kelyje?

Taip, kartą Rusijoje bevažiuojant visiškai sugedo variklis. Nors ir buvo naktis, sustojo žmonės ir nutempė iki autoserviso. Lietuvoje nebuvo nieko nutikę. 

Koks kelyje patirtas eismo įvykis labiausiai įsiminė?

Tai nutiko Vilniuje, Santariškėse, labai lėtai važiavom, tačiau nespėjau sustabdyti ir įsivažiavau į priešais važiavusį automobilį. Jo vairuotoja tiesiog labai staigiai pasuko pastatyti automobilį, o mes važiavom gal 15-20 km/h, ir aš į ją įsirėmiau. Bet vis tiek buvau kalta. Galbūt buvau per daug atsipalaidavusi, tiesiog viskas nutiko labai netikėtai.

Kodėl vairuojate būtent tokį automobilį?

Pats pirmas mano automobilis irgi buvo „Alfa Romeo 147“, man jis tiesiog patiko. Galbūt labiau patiko iš išorės, kaip ir daugeliui moterų, nes tikrai nesirinkau pagal variklį ir pan. Taip pat patiko tiek jo sportinis charakteris, tiek kaip jis važiuoja, o paskui persėdau į „Alfa Romeo 159“ . Šis man taip pat labai patinka ir tikrai nenorėčiau jo keisti. 

Ar išmanote apie automobilius?

Nepasakyčiau, kad išmanau, nes nelabai domiuosi. Išmanau tiek, kiek žinau iš bendro išprusimo ir tiek, kiek reikia žinių vairuojant. Jei kas nors pradeda barškėti, visuomet kreipiuosi į autoserviso meistrus, tačiau apibūdinti ir pasakyti, kurioje vietoje kas nors nutiko, galiu. Tačiau ratą pakeisti moku (šypsosi).

Kas Jums svarbu automobilyje?

Patogumas man labai svarbus, todėl „Alfa Romeo“ man patinka, nes labai gražiai įrengta viduje, malonu įsėsti ir patogu vairuoti. Taip pat man patinka, kad būtų greitas automobilis, nebūtinai sportinis, bet tiesiog greitas ir gerai važiuojantis. Aišku, svarbus ekonomiškumas.

Ar vairuodama stengiatės vairuoti ekonomiškiau?

Aš niekada nevairuodavau: akseleratorius – stabdis, akseleratorius – stabdis, tačiau nepasakyčiau kad labai daug galvočiau apie taupymą. Tačiau aš labiau mėgstu vairuoti ramiai ir apskaičiuotai, todėl manau, kad toks vairavimo būdas yra geriausias.

Ką visuomet vežiojatės savo automobilyje?

Šuniuką, jis visur važiuoja su manimi. Šuniukas nedidelis, dažniausiai sėdi bagažinėje už užtvarėlės. Kad neiššoktų į priekį ir pan. Tačiau visuomet yra telefono pakrovėjas ir GPS. Pastovų daiktų, kurie ten būtų vežiojami, daugiau nėra. 

Ko palinkėtumėte Lietuvos vairuotojams?Palinkėčiau saugumo ir supratingumo bei mylėti dviratininkus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų