Volkswagen atstovų žodžiais, galimas dalykas, kad gausi koncerno automobilinių markių kolekcija pasipildys dar vienu pavadinimu.
Ne, šįkart kalba eitų ne apie vis kylančius gandus apie Alfa Romeo įsigijimą. Reikalas liečia šalį, į kurią , berods, keliasi automobilinių įvykių centras. Tai Kinija.
Praėjusią savaitę Šanchajuje Volkswagen oficialiai pristatė Kinijos rinkai Seat markę.
Tačiau vokiečių koncernas svarsto, ar nebūtų prasminga sukurti dar vieną naują vardą specialiai Kinijos pigių automobilių rinkai.
Volswagen nebūtų pirmasis užsienio gamintojas pasinaudojęs tokia idėja.
General Motors jau pardavinėja Baojun, o Honda – Li Nian markės automobilius.
“Šiuo metu mes nedalyvaujame mažiausių kainų segmente, kuris sudaro 20 proc. Kinijos rinkos”, - sako Soh Weiming, VW Group China pardavimų ir marketingo viceprezidentas.
2010 m. VW Kinijoje pardavė beveik 2 milijonus automobilių, 37,4 proc. daugiau nei metais anksčiau.
Naujausi komentarai