Kaip Eltai sakė komiteto pirmininkas Valius Ąžuolas, kyla klausimų, kaip Kelių direkcija spės įgyvendinti patvirtintą planą.
„Situacija yra sudėtinga tuo, kad per keturis metus Vyriausybės programoje buvo numatyta, kad turime išasfaltuoti 1700 kilometrų žvyrkelių. Dabartinė situacija – 2017 metais buvęs Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovas buvo paruošęs projektų ir rangos sutarčių 600 kilometrų išasfaltuoti. (...) Fiziškai buvo išasfaltuota 500 kilometrų“, – Eltai sakė V. Ąžuolas.
„Pernai fiziškai buvo išasfaltuota nepilnai 100 kilometrų. Vadinasi, didžiulis programos įgyvendinimo kritimas į apačią“, – pridūrė komiteto pirmininkas.
Pasak jo, norint, kad programa būtų įgyvendinta, šių metų pabaigoje turėtų būti pasirašytos rangos sutartys, tačiau kyla abejonių, kaip tai padaryti esant dabartiniam tempui.
„Ateina signalai iš regionų, kad masiškai neįvyksta konkursai už 10-15 mln. eurų ir neateina nė vienas rangovas į konkursus. Norime išsiaiškinti, kokia yra programos stabdymo priežastis“, – kalbėjo V. Ąžuolas.
Jis nurodė, kad į posėdį pakviesti Kelių direkcijos, Finansų ministerijos, rangovų atstovai.
Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas anksčiau yra sakęs, kad šiais metais planuojama išasfaltuoti 445 kilometrų žvyrkelių.
Naujausi komentarai