Prekės su nuolaidomis nedomina 1,6 proc. Lietuvos didmiesčių pirkėjų. Savaitraščio „Veidas“ užsakymu atliktos apklausos duomenimis, iki 30,4 proc. pirkėjų krepšelyje akcijinės prekės sudaro iki 29 proc. 23 proc. pirkėjų - 30-49 proc., 14,6 proc. vartotojų renkasi 50-69 proc. prekių, kurių kaina yra sumažinta.
Beveik 14 proc., arba 13,8 proc. pirkėjų pirkinių krepšelio sudaro 90 proc. ir daugiau nukainuotų prekių. Pasak savaitraščio, prieš dvejus metus priklausomybė nuo akcinių prekių tarp Lietuvos gyventojų buvo mažesnė.
Bendrovė „Prime consulting“ 500 didžiųjų Lietuvos miestų gyventojų apklausą atliko gegužės 28-30 dienomis.
Naujausi komentarai