Dažniausiai paminėta bankinė paslauga - sąskaitų mokėjimas banke. Ja per paskutinius 12 mėnesių naudojosi 60 proc. tyrimo dalyvių. Tai rodo DnB NORD banko užsakymu rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa
29 proc. apklaustųjų įvardino elektroninę bankininkystę, 25 proc. – valiutos keitimą. Terminuotu indėliu per paskutinius 12 mėn. pripažino naudojęsi 21 proc. apklaustųjų, vartojamąja paskola, lizingu – 19 proc. respondentų.
Didžioji dalis apklaustųjų (45 proc.) pripažino, jog finansinių paslaugų ypatybes supranta tik iš dalies ir norint priimti sprendimą jiems reikalinga bankininko konsultacija. Dar 25 proc. teigė, jog visiškai pasikliauja banko specialistų rekomendacijomis. Panaši dalis (24 proc.) išreiškė priešingą nuomonę – teigė sugebantys savarankiškai įsigilinti į finansinių paslaugų ypatybes ir sprendimą priimti patys.
Dažniausiai iš savo banko pageidaujama visapusiškų finansinių patarimų (38 proc.). 17 proc. tyrimo dalyvių norėtų daugiau konsultacijų apie taupymo ir investavimo galimybes. 12 proc. – apie kasdienius mokėjimus, 11 proc. – apie skolinimosi galimybes.
Labiausiai savo banką respondentai linkę apibūdinti kaip teikiantį dėmesį kliento poreikiams (3.58 balo iš 6), paprastas naudoti paslaugas (3.56), modernų, siūlantį naujoves (3.55) bei siūlantį daugiau nei vieną galimybę (3.50).
Paprastos ir lengvai suprantamos paslaugos (62 proc.) – dažniausiai pageidaujama banko savybė. 52 proc. tyrimo dalyvių paminėjo žemiausius paslaugų įkainius, 49 proc. – įsiklausymą ir kliento poreikių supratimą. Praktiškų sprendimų pageidautų 40 proc. apklaustųjų.
Naujausi komentarai