Bankui reikalingi lyderiai Pereiti į pagrindinį turinį

Bankui reikalingi lyderiai

2007-01-23 09:00

Bankui reikalingi lyderiai

Vadovo aktualijos

Vadovas turi būti reiklus ne tik pavaldiniams, bet ir sau. Posakį, kad nėra blogų pavaldinių, o tik blogi vadovai, dažnai sau primena ir SAMPO banko Klaipėdos filialo direktorė Ingrida Streckienė.

Ji įsitikinusi, kad pavaldinys ir vadovas turi turėti bendrą tikslą. Jeigu nesutampa darbuotojo ir vadovo tikslai, reikia ieškoti bendrų sąlyčio taškų ir sprendimų. „Bet tai įmanoma tik atvirai diskutuojant. Jeigu kiekvienas to sieksime tyliai, gero rezultato neturėsime”, – mano I.Streckienė.

Ji tvirtino, kad visada skatina žmones tiesiai išsakyti savo pageidavimus. Pavyzdžiui, kokioje srityje jie norėtų darbuotis, kur jaustųsi stipresni ir galėtų geriau save realizuoti.

„Esu už tai, kad žmogus dirbtų ten, kur jam labiausiai patinka. Vadovas turi rasti priėjimą prie žmogaus, turi žinoti jo stipriąsias savybes ir jas skatinti, o silpnuosius pavaldinio bruožus mažinti. Daug kas priklauso nuo vadovo. Bet kai yra komanda ir visi žmonės turi tą patį tikslą, tai vadovui yra nesunku vadovauti tokiam kolektyvui ir numatyti tolimesnę veiklos strategiją”,- aiškino banko filialo direktorė.

Ji sakė, kad pagrindinis darbuotojų atrankos kriterijus – lyderiškumas. Pasak I.Streckienės, lyderis tarp lyderių stengiasi labiau pasitempti, o tai taip pat gerina bendrovės darbą.

Filialo direktorė teigė, kad jos darbo kredo – vieningos komandos formavimas bei atviras kalbėjimas su klientais.

„Pagrindiniai darbai – numatyti klientų poreikius ateityje ir siūlyti šiuos poreikius atitinkančias paslaugas jau šiandien. Pavyzdžiui, Klaipėdos gyventojams ir verslo įmonėms siūlome itin platų investicinių produktų spektrą – akivaizdu, kad, gerėjant gyvenimo lygiui tiek uostamiestyje, tiek visoje Lietuvoje, ir gyventojai, ir įmonės turi vis daugiau „laisvų“ lėšų, kurias galima „įdarbinti“ užsitikrinant finansiškai saugią ateitį”, - teigė I.Streckienė.

Anot vadovės, vykdant šiuos kasdienius banko filialo darbus būtina aktyviai ieškoti klientų.

„Sutikdami visus potencialius klientus, atsižvelgiame į ilgalaikę perspektyvą – svarbiausia, kad žmonės pasitikėtų mūsų specialistų profesionalumu ir naudotųsi siūlomomis paslaugomis jei ne šiuo metu, tai tuomet, kai jų tikrai prireiks”, - teigė pašnekovė.

Banko filialo direktorė tvirtino, kad konkurencija tarp bankų Klaipėdoje itin aktyvi. Todėl, pasak jos, siūlant savo paslaugas ypač svarbu įrodyti klientams, jog jų bankas yra pranašesnis už kitus.

„Atvirai kalbame su kiekvienu klientu ne pataikaudami jam, o išsamiai paaiškindami jo finansinių poreikių ir finansavimo galimybių ribas. Juk „parduoti“ iš esmės nėra labai sunku, tačiau svarbiausia, kad bankinį produktą „nusipirkęs“ žmogus būtų patenkintas juo ateityje – priešingu atveju jis niekada nebeužsuks į mūsų banką”,- aiškino I.Streckienė.

Pagrindiniu ir turbūt vieninteliu darbo trukdžiu I.Streckienė įvardijo šalyje dar nesusiformavusį „vakarietišką“ visuomenės požiūrį į finansines paslaugas. Pasak jos, daugelis gyventojų uždirbti nori „dabar ir daug“, nepaisydami rizikos faktorių, tačiau visa pasaulinė investavimo praktika rodo, kad yra pelningi tik ilgalaikiai investavimo sprendimai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų