Konkurencijos taryba nusprendė skirti bendrovei „Balti Investeeringute Grupi Pank AS” 30 tūkst. litų baudą už reklamos „Bigbank greičiausias kelias iki pinigų“ platinimą.
Sprendimą taryba priėmė nustačiusi, kad bendrovė greičiausiai neteikia vartojimo kreditų paslaugų, kaip tokį įspūdį galėjo susidaryti reklamą išgirdęs vartotojas. Dėl savo klaidinančio pobūdžio skleista reklama suklaidino vartotojus ir paveikė jų elgesį.
Bendrovė įpareigota nutraukti klaidinančios reklamos naudojimą ir paneigti klaidinantį reklaminį teiginį.
Konkurencijos taryba reklama susidomėjo po to, kai gavo konkurentų bendrovės „General Financing“, teikiančios paslaugą „Kreditas 123“ skundą.
„BIG Bank“ filialo Lietuvoje vykdantysis direktorius Maksimas Melamedas tąkart teigė , kad „BIG Bank“ šūkis visose Baltijos šalyse yra vienodas ir naudojamas nuo 2003 metų. „Mūsų veikla yra legali, skaidri ir saugi, o skundai dėl jos neturi jokio pagrindo“, - tikino M. Melamedas.
Pasak „BIG Bank“ atstovybės Lietuvoje vadovo pavaduotojo Rolando Norvilo, bankas tarybai pateikė daug argumentų ir yra įsitikinęs, kad šūkis nėra klaidinantis.
„Mes gerbiame tarybos nuomonę, tačiau su ja sutikti negalime. Atidžiai rūpinamės savo klientais, gerbiame jų teises ir esame įsitikinę, kad mūsų šūkis nėra klaidinantis. Mūsų strategija - aptarnauti klientus pačiu efektyviausiu būdu, tačiau kredito gavimo procesas nėra estafetė, o mūsų šūkis nėra pažadas būti pirmu ties finišo linija, tai - metafora. Tikimės, kad teismas atsižvelgs į mūsų argumentus“,- teigia Rolandas Norvilas.
„BIG Bank“ teigia su tarybos nuomone nesutinkantys ir ketina kreiptis į teismą.
Naujausi komentarai