Darbai pradedami pasirašius 768 tūkst. eurų vertės penkių atskirų ruožų nuo 21,5 iki 64,3 km projektavimo sutartis su įmone „Plentprojektas“. Darbą ji turės atlikti per 11-13 mėnesių.
„Pagaliau pralaužti ledai pradėti likusio ilgiausio ruožo kelyje Vilnius–Utena projektavimą – tai leis pasirinkti optimalius kelio iki Molėtų parametrus ir pereiti prie realių rekonstrukcijos darbų“, – pranešime sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Anot jo, bent vienos atkarpos rekonstrukciją Utenoje planuojama pradėti dar šių metų antroje pusėje. Ruožas tarp Molėtų ir Utenos jau projektuojamas nuo praėjusių metų rudens.
Kelias bus trijų eismo juostų, bus pertvarkytos sankryžos, įrengtos automobilių poilsio ir autobusų sustojimo aikšteles, pėsčiųjų perėjos, apsauginiai atitvarai ir kitos eismo saugumo priemonės, įvertinti ir karinio mobilumo poreikiai.
„Atlikus šių ruožų, kurių bendras ilgis beveik 43 km, projektavimą, bus skelbiami rangos darbai“, – pranešime sakė Kelių direkcijos vadovas Marius Švaikauskas.
Šiuo metu projektuojamas magistralinio kelio ruožas nuo Molėtų iki Utenos (nuo 64,3 iki 93,7 km), įskaitant ir Utenos miestą, – projektas turėtų būti baigtas 2024 metais, o ruožas tarp Riešės ir Molėtų bus sutvarkytas iki 2025 metų.
Naujausi komentarai