Darbe svarbiausia – klientai Pereiti į pagrindinį turinį

Darbe svarbiausia – klientai

2006-11-28 09:00

Darbe svarbiausia – klientai

Vadovo aktualijos

Saugos paslaugas teikiančios bendrovės „Falck Security” Klaipėdos regiono vadovas Arvydas Gaidukevičius gyvenime ir darbe vadovaujasi skirtingomis taisyklėmis.

Darbe jam didžiausia vertybė – klientas. „Kaip reikia suprasti, kad tėvus privalu gerbti jau vien todėl, kad jie suteikė unikalią laimę pakliūti vaikams į šį pasaulį, taip reikia suvokti, kad paslaugų kompanijos be vartotojo išvis nebūtų”, - palygino bendrovės vadovas.

Pasak vadovo, blogiausias dalykas, kuris gali nutikti, kai darbuotojas nepakankamai vertina klientą. A.Gaidukevičius sako, kad kartais darbuotojui tenka ir įrodinėti, jog klientas teisus, ir pasibarti, kartais ir atsisveikinti su darbuotoju, kuris negeba dirbti komandinio darbo ir prisitaikyti prie kliento poreikių.

„Tačiau šis socialinis laikmetis šiek tiek pakeitė pagrindinę darbo vertybę, kuria vadovavausi dvidešimt dvejus savo darbinės karjeros metus. Dabar ir darbuotojas, kuris teikia paslaugą, yra ne mažesnė vertybė”, - teigė A.Gaidukevičius.

Jis mano, kad darbuotojus reikia motyvuoti ir skatinti dirbti bendrovės labui. „Visada skatinu iniciatyvą. Juk nė vienas didis darbas nėra padarytas be entuziazmo. Profesionalų požiūrį į darbą rodo naujovių ieškojimas. Kartais žmogus pasiūlo genialių dalykų. Tokia iniciatyva bendrovėje yra skatinama ir premijuojama”, - aiškino vadovas.

A.Gaidukevičius mano, kad vadovui svarbu net ir patirti, ką dirba kiekvienas darbuotojas.

„Ar gali vadovauti žmonėms, jeigu nesupranti jų darbo specifikos? Gali būti geras vadybininkas, organizatorius, bet negali būti profesionalios paslaugos teikėjas. Jei pats nepašalai poste ir neturi atradęs sau optimalaus varianto, kaip tai atlikti, tai ar gali būti darbuotojams autoritetas ir reikalauti to, ko pats nesi išbandęs. Būčiau blogas vadovas, jei pradėčiau svaičioti apie kažkokius mistinius reikalavimus, kurių realiai neįmanoma padaryti”, - pasakojo A.Gaidukevičius.

Pačiam jam yra tekę pavaduoti darbuotojus ir pabūti apsauginio poste, kai seniau kūrė saugos tarnybą vienoje kompanijoje. Taip pat jis prisiminė, kad atšiaurias sąlygas patyrė ir tarnaudamas tarybinėje armijoje.

Pasak vadovo, svarbu, kad darbuotojai jaustų karjeros galimybę bendrovėje.

„Nė vienas netapo apsaugos grupių vadovu nepabuvęs apsauginiu”, - sakė jis.

Darbuotojai bendrovėje motyvuojami ir rengiant įvairius specialybės tobulinimo kursus, seminarus, skatinami socialinėmis garantijomis.

Vis dėlto A.Gaidukevičius mano, kad pagrindinė skatinamoji priemonė – pinigai.

Anksčiau mokėti didesnius atlyginimus darbuotojams esą trukdė kitų panašia veikla užsiimančių bendrovių algų mokėjimas vokeliuose. „Mes - pasaulinio koncerno įmonė, kuriai buvo svetimas ir nesuprantamas toks darbo stilius Lietuvoje. Norėdami darbuotojams sumokėti tiek pat, kiek ir kitos įmonės, turėdavome didinti savo paslaugų kainą”, - aiškino A.Gaidukevičius.

Dabar, pasak vadovo, situacija Lietuvoje geresnė.

„Didesnės algos darbuotojams būtų, jei ir klientas suprastų, kad, daugiau mokėdamas už paslaugą, suteiks galimybę daugiau mokėti už darbą. Daugiau mokant už darbą, galima samdyti geresnį darbuotoją, o jis teiks geresnę paslaugą”, - apie grįžtamuosius ryšius kalbėjo vadovas.

A.Gaidukevičius mano, kad darbas nėra visas gyvenimas, nors ir užima didesnę jo dalį. Taigi laisvalaikiu vadovaujasi kitomis taisyklėmis. „Turiu gyvenimo formulę, kuri manęs dar neapvylė, – doras žmogus turi gyventi santarvėje su aplinka“, - teigė A.Gaidukevičius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų