Lažybų bendrovės „BetSafe“ atstovas Mindaugas Grigaitis sako, kad šiemet žaidėjų sulaukia daugiau.
„Statymų kiekis žymiai išaugo. Sumos taip pat gana išaugusios, nes totalizatorius mėgstantys žmonės pasiilgo krepšinio“, – BNS teigė M. Grigaitis.
Bendrovės „Topsport“ lažybų tarpininkas Giedrius Brazaitis nurodė, kad labai padaugėjo besiregistruojančių naujų klientų.
„Susidomėjimas lyginant su eilinėmis dienomis išauga 15-30 proc., o dieną, kai rungtyniauja Lietuva, net iki 50 proc.“, – BNS sakė G. Brazaitis.
Pasak M. Grigaičio, vidutiniai statymai siekia 10-20 eurų, o didžiausi – ir tūkstantį eurų. Anot jo, statymų, susijusių su Lietuvos komanda, padaugėjo dėl rinktinės pajėgumo.
„Turime rinktinę, kuri demonstruoja gerą formą, lietuviai tiki savo komanda“, – teigė jis.
Be kita ko, M. Grigaitis pabrėžė, kad lošimų šįkart daugiau, nes rungtynės vyksta dienos metu.
„Cbet“ marketingo skyriaus vadovas Evaldas Magelinskas BNS nurodė, kad vertinant kelerių paskutinių metų, kai vyko Europos, pasaulio krepšinio čempionatai ir olimpinės žaidynės, lošimų rinką, dabar „statymų online rinka labiausiai išaugusi“.
„Su šiuo čempionatu suaktyvėjo visi azartinės rinkos dalyviai. Konkurencija yra labai didžiulė – matome tiek TV reklamas, tiek internetiniuose portaluose, tiek socialiniuose tinkluose. Nuožmi kova dėl kiekvieno kliento, dėl kiekvieno statymo, dėl kiekvieno dėmesio“, – teigė E. Magelinskas.
Jis pabrėžė, kad klientai nėra lojalūs, bet išprusę – išmano ir lažybų, ir krepšinio subtilybes.
„Pagal mūsų tyrimą ir pagal matomas tendencijas, nėra klientų lojalumo lažybų bendrovėms, juos vadiname svičeriais – jie iš esmės žiūri, kur kokie koeficentai, kokios pasiūlos, nors esminių skirtumų rinkoje nėra“, – tvirtino „Cbet“ atstovas.
Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė šeštadienį čempionate žais su Prancūzijos komanda.
Naujausi komentarai