Taip. automobiliai teršia, bet tai mizeris palyginus su lėktuvų tarša. Kokius jie palieka šleifus po savęs, tai tūkstančiai kvadratinių km. O tai kaip agro plėvelė žemei. O kur dar beprasmiški miškų kirtimai? kur karo tarša? kur kosmoso raketų tarša? Ten cirkuliuoja milijardai ir jų niekas nesustabdys, o žmogelius galim spausti ir dusinti prisidengiant ekologija.
Kai pasaulyje 80% gyventoju yra visiski idiotai tai korporacijom yra labai lengva stumti durneliams ,,ekologiskus,, automobilius ir kitoki ,,tvaru,, suda. Zalius ,ekologiskus,tvarius dolbajobus BUTINA ZUDYTI kaip didziausius parazitus ir zmonijos priesus.
Turiu viena EV. Svarbiausias faktorius perkant batareikini auto yra jo kaina ir faktiniai nuvaziuojami km. Po to eina elektros kaina ir dar kazkur toliau pakrovimo stoteliu skaicius. Vienas EV po miesta vazinejant ir turint savo saules elektrine yra idialus variantas seimai su keliais auto, nes pigu - 35 kilo km kaina gavosi kol kas 0 eur.
Elektromobiliai būtų ekologiškesni, jei savo baterijas kratų tiesiogiai iš vėjo ar saulės jėgainių. Bet tai neįmanoma, nes tinkle susimaišo visi generatoriai į krūvą, o žinant, kad šiluminės elektrinės yra dominuojančios, tai kožnas tokio elektromobilio įkrovimas tik padidina elektrinės išmetamųjų dūmų kiekį. Beje, baterijios utilizuojamos kokiu būdu? Čia įdomiausia dalis :)
tą elektromobilių nesamonę Amerika jų jau atsisako nes jų ne tik priežiūra ir detalės labai brangios bet ir abejotinas ekologiškumas..Kuomet žmonės pasiskaičiuoja kad jiems neapsimoka, prievartaukit neprievartavę - nieko nepadarysit..
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)