Atrinktas rangovas turės pastatyti naują 110 / 27,5 kV (kilovoltų) Linkaičių traukos pastotės skirstyklą bei nutiesti elektros perdavimo linijas iš šios pastotės į Šeduvos ir Radviliškio transformatorių pastotes.
„Iš viso įgyvendiname 6 traukos pastočių projektus, kurie užtikrins elektros energijos pagrindinei Lietuvos geležinkelių arterijai nuo Vilniaus iki Klaipėdos. Elektrifikacija sudarys sąlygas keleivių ir krovinių pervežimui naudoti elektros energiją“, – pranešime cituojamas „Litgrid“ Strateginės infrastruktūros departamento vadovas Karolis Sabaliauskas.
Jo teigimu, vykstant sparčiai saulės ir vėjo energetikos plėtrai Lietuvoje, netolimoje ateityje elektriniai traukiniai galės naudoti vien atsinaujinančių išteklių energiją.
Skirstykla statoma valstybės geležinkelių įmonių grupės „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) bendrovės „LTG Infra“ užsakymu.
„Elektrifikacijos projektas – tai ypatingos svarbos Lietuvai projektas, kurio socialinė, ekonominė nauda viršys 700 mln. eurų“, – sako „LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas.
„LTG Infra“ įgyvendinus atkarpos Vilnius–Klaipėda elektrifikacijos projektą, bus įrengtas 363 km ilgio kontaktinis tinklas. Be šio tinklo, projektas apima Lentvario, Žeimių, Linkačių, Tarvainių, Kretingos ir Žaslių traukos pastočių statybas, jų prijungimą prie „Litgrid“ elektros perdavimo tinklo ir testavimą, taip pat aštuonių autotransformatorių, užtikrinančių elektros įtampos stabilumą kontaktiniame tinkle, statybas.
Vilnius–Klaipėda yra intensyviausiai naudojamas geležinkelio ruožas šalyje, todėl jo elektrifikavimas svarbus visos šalies infrastruktūrai. Praėjusiais metais ja pervežta apie 40 proc. geležinkeliu gabenamų krovinių ir 16 proc. keleivių srauto.
Naujausi komentarai