Įspūdingi bendrovės „Klaipėdos keliai“ metai Pereiti į pagrindinį turinį

Įspūdingi bendrovės „Klaipėdos keliai“ metai

2007-02-06 09:00

Įspūdingi bendrovės „Klaipėdos keliai“ metai

„Klaipėdos keliai“ pernai mieste buvo viena labiausiai matomų bendrovių.

Beveik visus pernai vykusius uostamiesčio gatvių ir kiemų remontus atliko ši bendrovė, kurioje dirba apie 250 darbuotojų.

Novatoriškumu pasižyminti bendrovė diegia technologines naujoves, nuolat kelia darbuotojų kvalifikaciją. Tai padėjo trečdaliu padidinti darbų apimtis.

Stambūs projektai

„Pernai vienas didžiausių mūsų darbų buvo J.Janonio bei S.Dariaus ir S.Girėno gatvės rekonstrukcija už 9 milijonus litų. Gatvė jau visiškai sutvarkyta ir kovo mėnesį ją ruošiamės pateikti patvirtinti valstybinei komisijai.

Išasfaltuota gatvė ir pakloti nauji šaligatviai Pilies gatvėje. Sutvarkėme Manto gatvės ruožą nuo Liepų gatvės iki Biržos tilto. Darbavomės ir Naujojoje Uosto gatvėje bei Taikos prospekto sankryžoje priešais prekybos centrą „Avitela“, - sakė bendrovės „Klaipėdos keliai“ generalinis direktorius Juozas Rukšėnas.

Labai svarbus projektas buvo ir dviračių žiedo Vakarų Lietuvoje tiesimas, jį pernai pavyko galutinai užbaigti.

Šalia „Studlendo“ išasfaltuota automobilių stovėjimo aikštelė, nutiesti privažiavimo keliai, pakloti šaligatviai.

„Klaipėdos keliai“ rekonstravo ir Klaipėda – Liepoja kelio keturių kilometrų ruožą.

„Pernai visame mieste buvo remontuojamos daugiabučių namų kiemų dangos ir lopomos duobės gatvėse. Mieste beveik visos naujai asfaltuotos gatvės yra „Klaipėdos kelių“ darbas. Palyginti su 2005 metais, pernai darbų apimtys išaugo 30 procentų“, - džiaugėsi J.Rukšėnas.

Investuoja į specialistus

Esminiai laimėjimai bendrovėje „Klaipėdos keliai“ buvo tai, kad įdiegtas ISO-14001 sertifikatas ir modernizuota asfaltbetonio bazė. Joje mazutas ir krosnių kuras pakeistas dujomis, pastatytos naujos bitumo saugyklos. Į šį projektą investuota daugiau nei milijonas litų.

Taip pat už 1,5 milijono litų įsigyta plentvolių ir įvairioms statybinėms medžiagoms vežti skirtų sunkvežimių.

„Be naujų technologijų įdiegimo šiandieninėje rinkoje būtų sunku išsilaikyti. Atsiranda vis griežtesni Europos Sąjungoje galiojantys kokybės reikalavimai, griežtėja darbų kontrolė. Norint tinkamai pasiruošti, reikia ir investuoti“, - pastebi J.Rukšėnas.

Anot jo, žiemą, kai kelininkai negali dirbti, kviečiami lektoriai. Kelių tiesimo techniką tiekianti bendrovė „Wirtgen“ aiškina, kaip naudotis asfalto klotuvais, plentvoliais, asfalto frezomis.

Moko mechanizatorius ir vairuotojus dirbti su tokia technika, supažindina su naujovėmis.

„Žiemą vyksta švietimo programa. Darbų vykdytojus ir vadovus siunčiame į Lietuvos kelių asociaciją tobulinti žinias, kad neatsiliktume nuo naujovių.

Gali turėti labai gerą techniką, bet jei nebus mokančio su ja dirbti specialisto, tai nebus ir gero rezultato“, - tikino J.Rukšėnas.

Pagerbia darbuotojus

Šie metai taip pat nusimato sėkmingi. „Klaipėdos keliai“ į naujus metus atėjo turėdami pasirašę apie 20 milijonų litų vertės sutarčių.

Vienas didžiausių projektų yra pasienio posto Malkų įlankoje statyba, privažiavimo kelių tiesimas. Laimėtas konkursas tiesti gatvę Kretingoje.

„Kaip ir pernai, šiemet lopysime kelių duobes ir tvarkysime daugiabučių namų kiemus. Žiūrėdami į ateitį matome, kad darbų nepritrūksime. Nuolat domimės naujais konkursais ir juose dalyvaujame“, - teigė J.Rukšėnas.

Sėkmingai plečiant darbų apimtis nepamirštama ir vienų iš pagrindinių šios sėkmės kalvių.

Metų pabaigoje prieš Kalėdas „Klaipėdos keliuose“ prie visų darbuotojų vaišių stalo daromas metų veiklos aptarimas.

Pagerbiami daug metų bendrovėje dirbantys ir nusipelnę darbuotojai, jiems įteikiamos dovanos.

Darbuotojų vaikams rengiama kalėdinė eglutė. Atvykęs Kalėdų Senelis įteikia dovanų.

Leidžia uždirbti

Vystant veiklą kelininkams atsiranda ir trukdžių.

„Klaipėdos regione sunku gauti pakankamai ir kokybiško žvyro. Kol kas tragiškos padėties nėra, bet ateityje ji tikrai vis labiau aštrės.

Pernai rudenį įvykus avarijai „Mažeikių naftoje“ pritrūkome bitumo. Gerokai brangesnį reikėjo pirkti net iš Lenkijos. Todėl pakilo ir mūsų gaminamo produkto kaina“, - sakė J.Rukšėnas.

Taip pat bendrovė susiduria ne tik su specialistų, bet ir paprastų darbininkų trūkumu.

„Aišku, nemažai žmonių išvažiuoja. Bet jei jie pamąstytų, kokiomis sąlygomis ir kiek valandų dirba užsienyje, tai Lietuvoje, mano nuomone, jie galėtų dirbti ir uždirbti.

Jau dvejus metus esame privati kompanija ir pastebime, kad po privatizavimo išėjusieji jau pradeda sugrįžti. Pamatė, kad kovojame už žmogų ir leidžiame uždirbti“, - tikino J.Rukšėnas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų