Jūsų siunta perkelta į tolimesnį paštomatą? Pasakė, ką daryti | kl.lt

Jūsų siunta perkelta į tolimesnį paštomatą? Pasakė, ką daryti

5 2025-10-09 05:00 klaipeda.diena.lt inf.

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Tiesiog

Atsiklausta turi būti prieš pristatant.
1
-1
Romas

Gan nemažai gaunu prekių paštomatu. Taip, buvo keli pakeitimai, bet į šalia esančius paštomatus. Bet daryti iš to tragediją ? Tikrai žmonės neturi ką veikti.
1
0
S.S.S.

na tas paštomatų savavališkas pakeitimas iš tikro vartotojų teisių pažeidimas. Nes jeigu aš kaip vartotojas sumokėjau už prekės pristatymą į konkretų paštomatą tai aš ir privalau gauti paslaugą. Nes pvz. tenka dažnai prekes užsakyti tėvams, tai ir nurodau šalia tėvų esantį paštomatą, kur jie pėstute gali nueiti ir pasiimti. Bet neretai būna, kad siuntos atsiduria 1-2 kilometro atstumu nuo nurodyto paštomato. Tėvai sunkiai vaikšto. Tai tenka man važiuoti iš kito miesto paimti ir pristatyti siuntą. Tai realiai aš sumokėjau už paslaugą bet jos negavau.
2
-1
Tėvai

Tėvai sunkiai vaikšto, o tu dažnai užsakai jiems prekes? Ta kokio ... neužsisakai į sau artimiausią paštomatą ir nenuveži tėvams? Netikiu, kad tavo tėvai ar tu pats neturi kokių pažįstamų, kurie galėtų pagelbėti tokioje situacijoje. Aš pats kartais būnų ne vietoje. Paskambini kokiam draugui, pasakai kodą ir gauni tą siuntą.
1
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Geras

Tai tau tada skambinsim galėsi siuntas vežioti
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)