Pereiti į pagrindinį turinį

Ką daryti, jei baigėsi atsiskaitymo knygelė?

Dujų, elektros ar kitas atsiskaitymo knygeles užsisakyti – paprasta ir lengva, tačiau bendrovės „Gilė“ verslo aptarnavimo centro operacijų centro vadovė Deimantė Bareikienė rekomenduoja pagalvoti, ar tokia knygelė tikrai reikalinga.

Ką daryti, jei baigėsi atsiskaitymo knygelė?
Ką daryti, jei baigėsi atsiskaitymo knygelė? / A. Ufarto / BFL nuotr.

LRT RADIJO klausytoja Viktorija iš Vilniaus susidūrė su problemomis dėl pasibaigusių dujų bei elektros atsiskaitymo knygelių.

„Anksčiau knygeles atsiųsdavo paštu, o dabar, paskambinus nurodytu telefonu, praneša, kad jokių knygelių nebus. Aplankiau vieną kioską, antrą, paštą, sako: neturim tokios programos, kad pagal atsiskaitymo knygelės kodą priimtume be knygelės. Kada ir kaip reikės atsiskaityti? Kompiuterio neturim. Kaimynai taip pat trūkčioja pečiais ir nežino“, – apie savo problemą pasakoja Viktorija.

Bendrovės „Gilė“ verslo aptarnavimo centro Operacijų centro vadovė Deimantė Bareikienė sako, kad atsiskaitymo knygelę tikrai galima užsisakyti ir tai padaryti labai paprasta.

„Mano patarimas – tiesiog paskambinti trumpuoju telefonu 1802 ir užsisakyti knygelę. Ji bus atsiųsta paštu. Kita galimybė – užeiti į teritorinį klientų aptarnavimo centrą, esantį arčiausiai gyvenamosios vietos ir ten pasiimti knygelę“, – pasirinkimus vardija specialistė. 

Tačiau, prieš užsisakant, pašnekovė ragina pagalvoti, ar tikrai reikalinga ši atsiskaitymo knygelė. „Jau kurį laiką ji nėra mokėjimą patvirtinantis dokumentas, o ne kas kita kaip užrašų knygelė. Tai reiškia, kad dauguma klientų linkę naudoti atsiskaitymo knygelę tiesiog užsirašyti duomenims apie mokėtinas sumas. Tuo metu įmokų surinkėjai įmoką už komunalines paslaugas gali priimti ir neprašydami atsiskaitymo knygelės“, – tikina D. Bareikienė.

Specialistės teigimu, klientui, kuris moka už komunalines paslaugas, pakanka pateikti būtinus mokėjimui duomenis: vartotojo kodą, mokėtiną sumą bei rodmenis. 

„Klientės paminėtą situaciją, kad įmokų surinkėjas atsisakė priimti įmoką, šiuo metu sunku pakomentuoti, nes reikia pasigilinti, kodėl taip įvyko. Tačiau įmokų surinkėjas privalo priimti įmoką, jei klientas pateikia duomenis, reikalingus įmokai sumokėti, t. y., jei klientas pasako mokėtojo kodą, mokėtiną sumą ir rodmenis“, – komentuoja pašnekovė.

Jei klausytoja yra linkusi mokėti grynais pinigais, situacija taip pat nesikeičia: įmokų surinkėjai pateiks mokėjimą patvirtinantį čekį, kuriame matysis visa atlikto mokėjimo istorija.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų