Į prekybos centrus S. Palivonienė vaikščioti nemėgsta, todėl atėjusi dažnai apsiperka bent savaitei. Moteris atskleidžia, kad į akcijas žvalgosi ne visada – juk kiekviena šeima turi savo pirkinių krepšelį, kurį įsigyja nepaisant to, ar vyksta akcijos.
Prieš dvejus metus Svetlanos pirktame prekių krepšelyje buvo kilogramas ryžių, 243 gramai olandiško sūrio, 180 gramų sviesto, 180 gramų varškės, litras pieno, kilogramas kvietinių miltų, 400 gramų makaronų, kilogramas cukraus, litras aliejaus ir 700 gramų duonos. Toks krepšelis 2022-ųjų kovą kainavo dešimt eurų.
Pigiausi makaronai tada kainavo 0,20 Eur. Dabar – 0,49 Eur. Saulėgrąžų aliejus per dvejus metus atpigo – anksčiau kainavo 1,79 Eur, dabar – 1,39 Eur.
Ryžiai prieš dvejus metus kainavo net dvigubai pigiau nei dabar – pabrango nuo 0,65 Eur iki 1,39 Eur. Kvietiniai miltai atpigo. Be akcijos aukščiausios rūšies kvietinių miltų kilogramas kainavo 1,25 Eur, o dabar kainuoja 1,15 Eur.
Pirkdama kiaušinius Svetlana kreipia dėmesį į tai, kad juos dedančios vištos būtų laikomos ne narvuose, o laisvai.
„Pigesnių ir nežiūriu. Laisvai laikomų vištų kiaušinių kainos didelės, gali būti virš dviejų eurų, apie du Eur“, – sakė Svetlana.
Pieno produktų S. Palivonienės šeima beveik nevartoja – vietoje sviesto renkasi avokadus.
„Dievinu avokadus, bet jie labai brangūs. Geras prinokęs avokadas kainuoja 1,99 Eur“, – kalbėjo pašnekovė.
Savo eksperimento rezultatais Svetlana liko nemaloniai nustebinta – tai, kas prieš dvejus metus kainavo dešimt eurų, dabar kainuoja dvylika. Jos šeimos prekių krepšelis pabrango 20 proc.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Naujausi komentarai