„Klaipėdos“ pozicijos stiprėja Pereiti į pagrindinį turinį

„Klaipėdos“ pozicijos stiprėja

2006-02-21 09:00

„Klaipėdos“ pozicijos stiprėja

„Klaipėda“ - regioninių dienraščių lyderė.

Pagal 2005 metų pagrindinio laikraščio leidybos pajamas uždaroji akcinė bendrovė „Klaipėdos“ laikraščio redakcija šalyje yra penkta.

Tai paskelbta vasario 8 dienos „Verslo žinių“ leidinyje „Reklama ir poligrafija“. „Verslo žinios“ susistemino Lietuvos laikraščių leidėjų pateiktus duomenis ir eilės tvarka nurodė laikraščių leidėjus pagal praėjusių metų pagrindinio laikraščio leidybos pajamas.

Penktuoju numeriu po respublikinių leidinių įrašyta bendrovė „Klaipėdos“ laikraščio redakcija yra aukščiausioje pozicijoje tarp regioninių laikraščių leidėjų. Iš dienraščio „Klaipėda“ leidybos per 2005 metus bendrovė gavo per 7 mln. litų pajamų. Iš pardavimų ir paslaugų 2005 m. gautos pajamos siekia 10,4 mln. litų.

Septintojoje pozicijoje atsidūrė bendrovė „Brolių Tomkų leidyba“. Iš pagrindinio leidinio „Vakarų ekspresas“ 2005 metais bendrovė gavo 4,1 mln. litų pajamų. Tai yra beveik 400 tūkst. litų mažiau negu 2004 metais. Sumažėjo ir iš paslaugų bei pardavimų praėjusiais metais gautos pajamos: nuo 4,8 mln. litų 2004 m. iki 4,4 mln. litų 2005 m.

Išnagrinėjus leidinyje „Reklama ir poligrafija“ skelbiamus bendrovių duomenis, matyti, kad dienraščio „Klaipėda“ tiražas turi augimo tendenciją. Stabilias pozicijas leidinyje užima ir reklamos dalis – ji nesumažėjo. Reklamos agentūros įvertino, kad reklama dienraštyje „Klaipėda“ yra efektyvi.

Reklamos dalis dienraštyje „Vakarų ekspresas“ pernai sumažėjo dviem procentais, skelbia „Verslo žinios“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų